Świat Motocykli: Co we wrześniowym wydaniu?

Zobacz co nowego w najnowszym, wrześniowym Świecie Motocykli. Przeczytajcie o premierowym Keeway RKS 125, zobaczcie testy Ferro 804-2 oraz Kymco People GT 300i. W tym wydaniu również Kawasaki ZX-6R i Triumph Silent Scout Model B

Od redakcji Świata Motocykli: Sezon motocyklowy trwa w najlepsze, ale jeszcze kilka tygodni i co bardziej zapobiegliwi (albo bojaźliwi) zaczną myśleć o dołowaniu maszyn na zimę. Wykorzystujcie więc, proszę, intensywnie Wasze maszyny, póki można i nie musicie jeszcze wracać do szkół, na studia czy do pracy. Bawcie się jednak maszynkami uważnie, bowiem odnoszę wrażenie, że nasze państwo coraz łakomiej zagląda do kieszeni kierowców. Zapowiadany, drastyczny wzrost liczby fotoradarów  i podnoszenie kar wszelakich nie wróży niczego dobrego. „Szybki”, wakacyjny wyjazd może niechcący kosztować więcej, niż planowaliśmy. A przy okazji, nie mogę zrozumieć kuriozalnej sytuacji „ustrzelonego” rowerzysty, który przekroczył prędkość na ograniczeniu do 30 km/h. Został ukarany mandatem, ale oburzony odwołuje się do sądu. A media z rozbawieniem mu przyklaskują. Czy rowerzystów nie obowiązują przepisy ruchu drogowego? Gdyby ten chłopak jechał na motorowerze, nie byłoby dyskusji. Więc skąd to zamieszanie? Złamał przepisy – podlega karze, to chyba proste. Czy rower jadący 45 km/h podlega innym prawom fizyki, niż pozostałe pojazdy i w razie wypadku wyrządzi mniejsze szkody? Tłumaczenie, że nie ma prędkościomierza, to chyba żaden argument, bo ja na motocyklu ukręconą linką licznika na pewno bym się nie wykręcił.

Życząc więc miłej reszty sezonu, chcielibyśmy pochwalić się nową odsłoną naszego serwisu internetowego. Mamy własną domenę www.swiatmotocykli.pl, do eksplorowania której gorąco zachęcamy. Mamy nadzieję, że jest ona bardziej przejrzysta i czytelna od poprzedniego wcielenia.  Jeżeli macie jakiekolwiek uwagi w zakresie jej funkcjonowania – piszcie. Uwagi postaramy się w miarę możliwości uwzględnić.

A póki co – w drogę!

Spis Treści:

Rozstrzygnięcie plebiscytu ŚM!

Aktualności

Premiera

Honda GoldWing

Motooferta

Porównanie

Ducati Multistrada kontra
Moto Guzzi Stelvio NTX

Premiera

Keeway RKS 125

Prezentacja

Harley Davidson V-Rod
10’th Anniversary

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Testy długodystansowe

Tuning

Bobbster

Skuter

Ferro 804-2
Kymco People GT 300i

Motocykl używany

Kawasaki ZX-6R

Oldtimer

Triumph Silent Scout Model B

Kluby MC

Queens of Roads

Kalendarz imprez

Zloty, imprezy

Sport

Cross-Country na Sardynii
Skillz Up w Łagówku
Supermoto w Koszalinie
Wyścigi motocyklowe

Technika

Nowoczesne układy hamulcowe

Porady

Szkoła jazdy enduro

Podróże

Tyrol gościnny dla motocykli

Giełda

Felieton

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

6 opinii

  1. z tym rowerem to się nie zgadzam !!!
    odwróćmy sytuację o 180 stopni:

    – Policja !! STOP !!
    – Słucham ?
    – jechał Pan 90 km/h na ograniczeniu do 60…
    – ale skąd Pan to wie ?? Przecież nie ma Pan Władza radaru…
    – wiem, bo to WYCZUWAM… taki zawód !! Mandacik 300 złociszyi 6 pkt dla Pana !!

  2. Tak i znowu pedał ma większe prawa niż reszta! Ciekawe gdybym zaczął motorowerem jeździć po chodniku jak szybko zebrałbym mandat, opier…, nie wiem co jeszcze… A oni na rowerkach są ponad prawem. Czerwone światło, rozejrzą się i wio! Bo nic nie jedzie więc im wolno… Tacy sami uczestnicy ruchu drogowego jak reszta? Śmiem wątpić. Lać po durnych łbach i patrzeć czy żyją…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button