Romet SCMB 250: Rośnie customowa rodzina Romet Motors

Informacja Prasowa

Wiemy, że wielu z Was pragnie zostać właścicielem niepowtarzalnego motocykla. Mamy jednak świadomość ile czasu i środków pochłaniają projekty customowe. Dla wszystkich fanów motocykli typu retro Romet posiada w swojej ofercie SCMB 250.

Każdy z nas na swój sposób lubi wyróżniać się z tłumu, w końcu motocykle są idealnym narzędziem do wyrażania osobowości. Widzimy więc na ulicach coraz więcej maszyn typu custom. Powstają one na bazie motocykli enduro, cruiser, nakeda bike, a nawet sport. Łączy je jedno – zazwyczaj są to motocykle używane, które lata świetności mają już dawno za sobą. W pierwszej kolejności musimy doprowadzić je do stanu używalności, a dopiero później brać się za przebudowę. Finalnie projekt potrafi kosztować krocie, a efekt końcowy wcale nie jest pewny. Jeśli pominiemy etap remontu mechanicznego może się okazać, że zbudowaliśmy świetnie wyglądający motocykl, który po prostu nie działa. Romet Motors przychodzi z rozwiązaniem. Po rewelacyjnym przyjęciu modelu Ogar Caffe w wersjach Unikat zrozumieliśmy, że klienci oczekują nowych motocykli, które mogliby łatwo zindywidualizować.

Romet SCMB 250 już w wersji podstawowej zaspokoi estetycznie większość fanów stylu cafe racer. Motocykl bazuje na ramie wykonanej ze stali nierdzewnej, w której zamontowano silnik typu V-2 o pojemności 250cm3. Jego osiągi w zupełności wystarczają zarówno do przemierzania miasta, jak i na dalekosiężne wycieczki. Najważniejsze są jego trzy cechy: niezawodność, wtrysk paliwa oraz dźwięk! Pierwszej zalety nie trzeba tłumaczyć, dostajecie gwarancję na motocykl i nic Was nie obchodzi. Zasilanie poprzez elektroniczny wtrysk paliwa sprawia, że SCMB perfekcyjnie reaguje na gaz przy każdej prędkości obrotowej. Jednak czym byłby rasowy cafe racer bez odpowiedniej ścieżki dźwiękowej? Układ cylindrów sprawia, że z tłumika możemy wydobyć niskie i przyjemne brzmienie, a gdy wkręcimy silnik na wysokie obroty przywoła on pamięć o pierwszych seriach wyścigowych XX wieku.

Szybka jazda na SCMB 250 jest jednak nieporównywalnie bezpieczniejsza, niż to miało miejsce kilka dekad temu. Wszystko za sprawą zawieszenia i układu hamulcowego, które spełniają oczekiwania dzisiejszego motocyklisty. Podwozie nie tylko świetnie radzi sobie z nierównościami, ale również gwarantuje stabilność podczas pokonywania zakrętów. Romet SCMB 250 już w wersji bazowej wygląda jakby wyjechał wprost z warsztatu zajmującego się tunningiem motocykli. W sezonie 2016 każdy klient otrzymuje pakiet wyposażenia dodatkowego. W jego skład wchodzi osłona lampy i przednie pole numerowe w stylu scrambler, nakładka na tylną część kanapy oraz rolki przy tylnym wahaczu. Pozwalają one na używanie wyścigowego stojaka motocyklowego. Każdy element możemy łatwo zdemontować lekko zmieniając oblicze maszyny.

Jeśli SCMB ciągle nie jest dla Was wystarczająco oryginalny możecie dać upust fantazji i rozpocząć jego przebudowę. Ponieważ motocykl nie zawiedzie Was pod kątem technicznym, całą uwagę możecie skupić na nadaniu mu wymarzonej formy. Jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: biel, ciemna zieleń oraz granat, a jego cena wynosi 11 999 zł.

Ania Grzelak

Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button