Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się
Romet RS 50: Pierwsza z nowości 2013

Romet RS 50: Pierwsza z nowości 2013

Kategoria: Motorowery Wiadomości

Dodano 11 stycznia 2013

Romet jako pierwszy odkrywa karty, jakimi zamierza grać w nowym sezonie. Jedną z nich jest motorower RS 50. Czy okaże się asem sezonu 2013? O tym wszyscy przekonamy się wkrótce.

RS 50, jest to nowość przygotowana przez firmę Romet na rok 2013 r. RS 50 jest młodszym bratem modelu RR 50. Jest to zabudowany motorower o sportowym designie. Agresywne malowanie przyciąga wzrok, wygodna, delikatnie pochylona pozycja za kierownicą może się podobać tym, którzy chcą się na motorowerze czuć nieco doroślej. Czterosuwowy silnik ma zapewniać niepozorne brzmienie, ale osiągi raczej nie będą oszałamiające. Cała nowa kolekcja Rometa na sezon 2013 ma być wkrótce dostępna w sieci sprzedaży.

Dane Techniczne Romet RS 50

Silnik Jednocylindrowy, 4-suw. Chłodzony powietrzem
Moc maksymalna/Obroty km/(r/min) 2.2/7000
Pojemność(ml) 49,3
Rozruch Elektryczny/Nożny
Hamulec (P/T) Tarczowy/Tarczowy
Opona przód 80/90-17
Opona tył 110/80-17
Zapłon C.D.I.
Pojemność zbiornika paliwa (L) 12
Amortyzator przód up-side-down Double Absorber
Amortyzator tył Single Absorber
Akumulator 12V7Ah
Prędkość maksymalna (km/h) 45km/h
Rozstaw osi 1318
Wymiary Dł*SZer*Wys (mm) 1940 x 689 x 1099
Waga netto (kg) 126

Romet RS 50: Zdjęcia:

Czytaj więcej o: , ,

- napisał 509 publikacji w Jednoślad.pl.

10 od lat po Warszawie na dwóch kołkach. Piórem od lat po kartce. Przemysław Borkowski jest absolwentem dziennikarstwa na UW. Od najmłodszych lat pasjonuje się motoryzacją, zwłaszcza jednośladami. W swojej pracy łączy umiejętności zdobyte przez lata doświadczenia w prasie wraz ze swoją pasją. | Redakcja | Google+

Komentuj | Wasze komentarze i opinie »


Komentarze: 39 opinii

  1. monek100 pisze:

    fajny fajny tylko mogliby robić mocniejsze silniki. Tak z 5km.

  2. Baniak pisze:

    Nie wiem czemu upierają się ciągle przy 4t… Zrobili by dwie wersje silnikowe albo jakiś model w 2t, za pewnie lepiej by im to wyszło bo masa tego cuda mała nie jest a silnik ma max 4km.

  3. DooOminO pisze:

    Może zostają przy 4t bo chcą żeby to jakoś brzmiało, a nie wygląd ścigacza a reszta jak piła..

  4. kamilosgr200 pisze:

    ile on może kosztować?

  5. matol1798 pisze:

    kamilosgr200 napisał:

    ile on może kosztować?

    Pewnie z 4900 zł.

  6. matex85 pisze:

    do DooOminO.
    co do tej piły…. chciał byś mieć np. golfa 3 z silnikiem 1.4 który ma piękny dźwięk i udaje lamborghini? czy normalny rasowy samochód o dobrych osiągach i dźwięku jak “piła”? jeżdżenie takim golfem trochę tandetą zalatuje… jeśli zrozumiałeś moją metaforę, napisz mądrą odpowiedź.

  7. DooOminO pisze:

    matex85 napisał:

    do DooOminO.
    co do tej piły…. chciał byś mieć np. golfa 3 z silnikiem 1.4 który ma piękny dźwięk i udaje lamborghini? czy normalny rasowy samochód o dobrych osiągach i dźwięku jak \\\”piła\\\”? jeżdżenie takim golfem trochę tandetą zalatuje… jeśli zrozumiałeś moją metaforę, napisz mądrą odpowiedź.

    niby tak, dlatego nie podobają mi sie 50tki z wygladu scigacza, widzialem w 2t moze osiagi ma ale reszte to wiocha brzmi jak mini cross lub husqvarna

  8. madi pisze:

    Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil

  9. CEFA pisze:

    madi napisał:

    Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil

    nic tego nie zmieni ?
    dzwiek 2t nie kazdemu sie podoba (to tez jest argument)
    a majac kolego choc troche pojecia o mechanice zrobisz zrywne i szybkie 4t , fakt ze kosztuje to troche wysilku i nakladu pracy oraz wiedzy i umiejetnosci ale jest osiagalne jezeli ktos tego nie umie to racja kupic od razu 2t bo z 4t nie poradzi sobie w 50cm3 z osiagami i bedzie mial mula

  10. HugoBoss pisze:

    madi napisał:

    Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil

    To po co kupujesz takiego mula jak Router? Porazka

  11. Gumol344 pisze:

    Kolejna lipa,mogliby robić 2T i nieco lżejsze

  12. Sebek900 pisze:

    Te przednie światła przypominają mi światła yamahy r1 :D

  13. Im_Jurek pisze:

    2t to byłoby okropne wyjście, niech lepiej zmodernizują ten silnik 4t – on się aż prosi o wtrysk paliwa, 4-zaworową głowicę, czy chłodzenie cieczą – z 4t można wycisnąć grubo ponad 10 koni ale trzeba wiedzieć jak.

    Da się wykonac taki silnik, ale do wykonania samego prototypu potrzeba, dziesiątki innych różnych obrabiarek na wykonanie tego 10 konnego 4t 50 ccm ( przy trwałości na min 2000 km ),ale taki projekt pochłonął by około 0,5 mlnzł , o ile nie kilka mln – nie wezmą się za to przez kilka lat, przynajmniej dopóki patenty chronią zoomera – gdyby przestali to mogliby skopiować ten silnik i git, ale są te patenty więc Honda jest o jakieś 20 lat do przodu .

  14. DooOminO pisze:

    10 KM z 50 ccm 4t?

  15. madi pisze:

    HugoBoss napisał:

    madi napisał:
    Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć. 4T 50 ccm są mułowate i wolne i nic tego nie zmienil

    To po co kupujesz takiego mula jak Router? Porazka

    Odpowiedź masz w temacie grupy mazowieckiej.

    CEFA prosze bardzo wyciągnij z 4t bez wymieniania cylindra tyle co z 2t tej samej pojemności. Motocykle 125 ccm 4t jadą lekko ponad 110- 120 max. A 2t ? Ponad 50 km/h szybciej. Kiepsko?

  16. motomaniak39 pisze:

    Znowu 4T :c
    Przecież 2T lepsze osiągi ma, i lepszy dźwięk (duuużo lepszy) od 4T, ale nie.. bo romet musiał się uprzeć na tym że 4T jest ekonomiczny -.-
    Sam chętnie bym kupił tego rs albo rr bo są fajne, ale nie kupię takiego szajsu z 4suwem :/ a silnika się nie opłaca zmieniać. Motorower będzie kosztował ok. 4 tys a dobry silnik 2T (np. minarelli am6) jakieś 1-1,5k…
    Niech romet w końcu zrobi jakiś ‘sportowy’ motorower (coś na podobę rr, rs, bo zajebiście wyglądają) ale w 2T, na 100% będzie miał większe zarobki!

  17. DooOminO pisze:

    motomaniak39 napisał:

    Znowu 4T :c
    Przecież 2T lepsze osiągi ma, i lepszy dźwięk (duuużo lepszy) od 4T, ale nie.. bo romet musiał się uprzeć na tym że 4T jest ekonomiczny -.-
    Sam chętnie bym kupił tego rs albo rr bo są fajne, ale nie kupię takiego szajsu z 4suwem :/ a silnika się nie opłaca zmieniać. Motorower będzie kosztował ok. 4 tys a dobry silnik 2T (np. minarelli am6) jakieś 1-1,5k…
    Niech romet w końcu zrobi jakiś \\\’sportowy\\\’ motorower (coś na podobę rr, rs, bo zajebiście wyglądają) ale w 2T, na 100% będzie miał większe zarobki!

    2t ma lepszy dzwiek ?;| Nie ma to jak motocykl z silnikiem pily spalinowej..

  18. like70 pisze:

    50cc w 4t to jakaś pomyłka motoryzacji. 125-tki to rozumiem, w 4t sprawują się nieźle, ok 10 km co pozwala sensownie śmigać. Jak będą sprzedawać takie motorowery (50 4t) to nie dziwię się, że kierowcy narzekają na jednoślady,że zawalidrogi. Takim ścigaczem wyminie wszystkich na światłach a potem zablokuje pas ruchu.

  19. Sebek900 pisze:

    ale chociaż ta \\\’piła spalinowa\\\” się jakoś ciągnie a nie tak jak 50 4t na czwartym biegu wgl niema mocy zęby tym jechać :d

  20. Tadzik pisze:

    co to za nowość skoro produkt podobny ma Zipp i Keeway? jest się czym chwalić, chyba kopiowaniem innych…

  21. motomaniak39 pisze:

    DooOminO- ‘2t ma lepszy dzwiek ?;| Nie ma to jak motocykl z silnikiem pily spalinowej..’
    Może dla cb to piła, dla mnie to rasowa szlifierka!
    poza tym, 2T szybciej stoi ;)
    Pozdrawiam ;]

  22. DooOminO pisze:

    motomaniak39 napisał:

    W artykule pisze tak: \\\’Czterosuwowy silnik ma zapewniać niepozorne brzmienie, ale osiągi raczej nie będą oszałamiające\\\’, tzn, że nawet gościu który to pisał ma w ch*ju przepisy, więc czemu my mamy być takimi piz*ami i jeźd\\\\ić na zablokowanej 50?! , skoro ma taki potencjał? :)

    kto jezdzi zablokowanym ten jezdzi..

  23. motomaniak39 pisze:

    HugoBoss pisze: ‘Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć’
    Z tym też jest dziwnie. W przepisach jest że motorower to pojazd z silnikiem o poj. skokowej nie przekraczającej 50cc oraz o konstrukcji która ogranicza jego prędkość do 45km/h, więc motorower (zgodnie z przepisami) nie może zapierdalać, ale skoro prawie wszystkie takie ‘sportowe 50’ są odblokowane zaraz po kupnie, to po co się pier*olić z 50cc, skoro prawie wszyscy łamią prawo?
    Jak kupię sb rieju rs2 (w planach) to włożę mu cylek 90cc, albo cały silnik 125cc, wtedy będzie latać!

  24. motomaniak39 pisze:

    W artykule pisze tak: ‘Czterosuwowy silnik ma zapewniać niepozorne brzmienie, ale osiągi raczej nie będą oszałamiające’, tzn, że nawet gościu który to pisał ma w ch*ju przepisy, więc czemu my mamy być takimi piz*ami i jeźd\ić na zablokowanej 50?! , skoro ma taki potencjał? :)

  25. serafinq pisze:

    Mi to przypomina zippka Pro;), jakby takie coś miało blokadę do 45km/h to już była by totalna porażka.

    a i tak pewnie na 4-biegu będzie zamulał..;/.

  26. motomaniak39 pisze:

    serafinq- jak motorower nie ma blokady do 45km/h to nie jest motorowerem tylko motocyklem ;)
    a do kierowania motocyklem potrzebne jest prawo jazdy. jak go nie masz (a masz tylko kartę motorowerową) to motocykl na złom i 500zł mandatu + wpier*ol w domu ;]
    a jak nie przekroczysz prędkości 45 km/h, to w razie kontroli policja i tak ma prawo cię wziąć na rolki. będzie 45.000000001 km/h i żegnaj motorowerze ;)
    dlatego myślę coraz bardziej nad kupnem takiej blokady na allegro, ustawię de do 45km/h i jak wezmą na rolki to w razie czego włączę i git ;)

  27. motomaniak39 pisze:

    DooOminO, czyli pewnie Ty ;x

  28. serafinq pisze:

    motomaniak39 napisał:

    serafinq- jak motorower nie ma blokady do 45km/h to nie jest motorowerem tylko motocyklem ;)
    a do kierowania motocyklem potrzebne jest prawo jazdy. jak go nie masz (a masz tylko kartę motorowerową) to motocykl na złom i 500zł mandatu + wpier*ol w domu ;]
    a jak nie przekroczysz prędkości 45 km/h, to w razie kontroli policja i tak ma prawo cię wziąć na rolki. będzie 45.000000001 km/h i żegnaj motorowerze ;)
    dlatego myślę coraz bardziej nad kupnem takiej blokady na allegro, ustawię de do 45km/h i jak wezmą na rolki to w razie czego włączę i git ;)

    Spokojnie niemusisz mnie uczyć;). tego typu motorowery nie posiadają prawie wcale blokad;) i rozpędzają się do 75km/h (+|-zależne od opony) oczywiście żeby się do tego rozpędzić trzeba odczekać dobrą chwile;).

  29. HugoBoss pisze:

    motomaniak39 napisał:

    HugoBoss pisze: \\\’Tyle że taki motorower ma zapier#$%ać a nie brzmieć\\\’
    Z tym też jest dziwnie. W przepisach jest że motorower to pojazd z silnikiem o poj. skokowej nie przekraczającej 50cc oraz o konstrukcji która ogranicza jego prędkość do 45km/h, więc motorower (zgodnie z przepisami) nie może zapierdalać, ale skoro prawie wszystkie takie \\\’sportowe 50\\\’ są odblokowane zaraz po kupnie, to po co się pier*olić z 50cc, skoro prawie wszyscy łamią prawo?
    Jak kupię sb rieju rs2 (w planach) to włożę mu cylek 90cc, albo cały silnik 125cc, wtedy będzie latać!

    Nie cytuj mnie bo ja tego nie napisałem.

  30. DooOminO pisze:

    motomaniak39 napisał:

    serafinq- jak motorower nie ma blokady do 45km/h to nie jest motorowerem tylko motocyklem ;)
    a do kierowania motocyklem potrzebne jest prawo jazdy. jak go nie masz (a masz tylko kartę motorowerową) to motocykl na złom i 500zł mandatu + wpier*ol w domu ;]
    a jak nie przekroczysz prędkości 45 km/h, to w razie kontroli policja i tak ma prawo cię wziąć na rolki. będzie 45.000000001 km/h i żegnaj motorowerze ;)
    dlatego myślę coraz bardziej nad kupnem takiej blokady na allegro, ustawię de do 45km/h i jak wezmą na rolki to w razie czego włączę i git ;)

    To jest Polska, ciekawe skad maja rolki wytrzasnąc..

    \\\”45.0000000001\\\” Wiesz wgl jak mała liczbe po przecinku napisales? takie cos sie zaokrągla

    motomaniak39 napisał:

    DooOminO, czyli pewnie Ty ;x

    why? nie wiem jak mam rozumiec odp..

  31. motomaniak39 pisze:

    DooOminO, to wypi*erdalaj do podstawówki! ;)

  32. motomaniak39 pisze:

    z tym \\\\\\\”45.0000000001\\\\\\\” chyba nie zrozumiałeś o co chodzi ;x

  33. DooOminO pisze:

    motomaniak39 napisał:

    DooOminO, to wypi*erdalaj do podstawówki! ;)

    A ty wypierdalaj do przedszkola ;|

  34. buczek78 pisze:

    ładny motorek ładniejszy od rometa rr 2011

  35. Gaju pisze:

    Mi sie podoba, i nie narzekam, że to silnik 4t
    O design się postarano :) bardzo mi sie podoba. Myślę, że ten motorower stanie sie w tym roku popularny, a jeżeli cena będzie stanowiła mniej niż 5 tys zł to go biore :D

  36. benekpe pisze:

    JKieszek napisał:

    A czym to coś różni się od Zippo Pro50? Oprócz malowania i napisów ! Polska myśl techniczna zaszła daleko – do Chin. SYFFF!!!! I nie dla tego
    że chińskie tylko że próbują ludziom wcisnąć coś co nie jest nawet ich pomysłem.

    Niczym się nie różnią. Każdy \\\”producent\\\” nakleja tylko swoje naklejki. Gdyby pozamieniać te naklejki, nikt by się nie zorientował w zamianie :-)

  37. JKieszek pisze:

    A czym to coś różni się od Zippo Pro50? Oprócz malowania i napisów ! Polska myśl techniczna zaszła daleko – do Chin. SYFFF!!!! I nie dla tego
    że chińskie tylko że próbują ludziom wcisnąć coś co nie jest nawet ich pomysłem.

  38. Nevinyrral pisze:

    Mam RR i bardzo mi sie podoba. Co do silnika to mi wystarcza, gdybym chciał coś szybszego to kupiłbym jakąś 125kę. Jedynie mogliby dodć jeszcze jeden bieg, bo czasem brakuje pod górkę

  39. Archy pisze:

    Na wstepie zaznaczam – nie znam sie. Dopiero zaczynam przygode z jednosladami i przykul moja uwage romet rr 50. moze mi ktos doradzic czy warto to brac na poczatek i czym sie rozni od RS 50 bo ja sie nie doczytalem. z gory dzieki.


Zostaw komentarz do tego artykułu




Dodając komentarz akceptujesz regulamin Jednoślad.pl

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

MSW: Sprawdzanie historii samochodu i motocykla online hitem

MSW: Sprawdzanie historii samochodu i motocykla online hitem

05 lipca 2014

Internetowa usługa „Historia pojazdu" udostępniona pod adresem Historiapojazdu.gov.pl została uruchomiona 23 czerwca. Szybko okazała się prawdziwym hitem internetu, bo w ciągu zaledwie tygodnia sprawdzono dzięki niej aż 300 tysięcy pojazdów - w tym motocykli i skuterow.

Motocykle Wiadomości6 opinii

Kymco Grand Dink: Trochę Zapomniany

Kymco Grand Dink: Trochę Zapomniany

15 marca 2014

Mowa będzie o modelu GD250. Trochę chyba już zapomnianym na naszym rynku a przeglądając ogłoszenia śmiem twierdzić, że bardzo zapomnianym. Trudno bowiem kupić dzisiaj egzemplarz w dobrym stanie (mi się udało to na jesieni 2012 roku).

Blogi Skutery5 opinii

Nowa Yamaha WR450F Rally wystartuje w Rajdzie Dakar 2016

Nowa Yamaha WR450F Rally wystartuje w Rajdzie Dakar 2016

31 grudnia 2015

Oficjalny Team Rajdowy Yamaha Yamalube wystartuje w Rajdzie Dakar 2016 na motocyklach nowej generacji - będzie to Yamaha WR450 Rally, przygotowana specjalnie do udziału w najtrudniejszym rajdzie świata.

Motocykle Wiadomości0 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.