Romet: “Dajemy trzy lata gwarancji na silniki w naszych motocyklach 125”

Informacja Prasowa

Romet oferuje użytkownikom motocykli o pojemności 125 ccm bezstresową eksploatację pojazdu. Klient, który kupi motocykl , zachowa dowód zakupu i będzie serwisować swoją maszynę w Autoryzowanym Serwisie Romet Motors, otrzyma dodatkowe 12 miesięcy ochrony silnika bez limitu kilometrów. To nowa, atrakcyjna oferta na rynku, z której mogą skorzystać wszyscy klienci Rometa.

Nasze motocykle i skutery pokonują każdy teren. Muszą sprawdzić się nie tylko w miastach, ale również podołać zadaniu podróżowania po bezdrożach. Oznacza to, że maszyny klasy 125 niejednokrotnie pokonują duże dystanse z prędkością dochodzącą do maksymalnej. Największe w naszym kraju doświadczenie w sprzedaży jednośladów pozwoliło nam na wypracowanie jakości, która przekłada się na nowy, wydłużony okres gwarancji.

Każdy kto do dnia 31.12.2016 kupi motocykl Romet Motors otrzyma 3-letnią gwarancję na jednostkę napędową bez limitu kilometrów! Wystarczy serwisować pojazd w ASO zgodnie z tabelą przeglądów zamieszczoną w instrukcji obsługi oraz posiadać oryginalny dowód zakupu z czytelną datą zakupu. Jako motocykl traktujemy jednoślady o pojemności większej niż 50cm3, czyli rozszerzona gwarancja obejmuje również skutery. Z promocji wyłączone są jedynie pojazdy użytkowane w ramach działalności gospodarczej. Pełną ofertę motocykli i skuterów odnajdą Państwo na www.romet.pl.

Zapraszamy również do salonów sprzedaży, w której czekają nowe modele Romet Motors z atrakcyjnymi pakietami finansowania.

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

3 opinii

  1. OK super, ale cała ta gwarancja to raczej słaba akcja marketingowa. Co z tego, że na silnik mamy trzy lata gwarancji, jak cała reszta ma gwarancję na 6000 km, a to śmieszny przebieg. Junak daje gwarancje na 12000 km na całość, chociaż z mnóstwem wyłączeń, a SYM na dwa lata bez limitu km – też na całość. Wiadomo, że silniki 125 chińczyków to jednak najtrwalszy element całej konstrukcji. Moim zdaniem Rometowi bardziej zależy na dorobieniu serwisów, bo tak na moim przykładzie: w sezonie robię około 12000km czyli cztery przeglądy, co przez trzy lata (przy cenie około 200 zł za przegląd) daje kwotę 2400 zł. Nowy, kompletny sinik do większości rometów nie kosztuje więcej jak 1000 zł + montaż. Biorąc pod uwagę, że autoryzowane serwisy chińczyków przy przeglądzie ograniczają się w większości do wymiany oleju, naciągu łańcucha i osłuchania zaworów, to serwisowanie moto przez trzy lata zupełnie się nie opłaca. Warto wskazać również na wyłączenia gwarancji: Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń skrzyni biegów powstałych w wyniku nieprawidłowej zmiany biegów podczas eksploatacji motocykla; uszkodzeń związanych z niewłaściwym serwisowaniem; silników, w których zastosowano inny niż zalecany olej lub pojazdów używanych z nieodpowiednią ilością oleju w silniku. Romecie, prezent klientom zrobicie jak dacie dwa lata gwarancji z wysokim limitem przebiegu, zamiast naciągać klientelę na drogi serwis z lipną gwarancją.

  2. Romet i jego gwarancja to jedno wielkie wyłączenie z gwarancji;
    Do 6 tysięcy trzeba zrobić z 4-5 serwisów co daje już 750 zł…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button