Na sezon 2013 Romet Motors przygotowało ofertę dla osób, które poszukując atrakcyjnego skutera chcą wydać jak najmniejszą ilość pieniędzy. Bez wątpienia w Polsce może znaleźć się wielu zainteresowanych nowym Rometem – 700.
Fanów szybkiej jazdy może rozczarować fakt, że nazwa nie odnosi się do pojemności, czy mocy maksymalnej silnika. Odstawiając żarty na bok zauważymy, że nowy model wyposażony jest w dwusuwowy silnik, który ma generować 4,4 KM. Taka wartość brzmi obiecująco. Oczywiście skuter wyposażony jest w blokadę, która nie pozwoli mu na rozwinięcie prędkości wyższej niż 45 km/h, ale to nie powinno nikogo zniechęcić. Dodatkowo konstrukcja tego typu jest podatna na modyfikacje, co może zainteresować fanów tuningu. Romet 700 oferuje nam w miarę dynamiczny silnik i dość unikatową stylistykę, ale powinniśmy zwrócić również uwagę na układ jezdny. Duży prześwit pozwoli na skuteczne pokonywanie dróg o słabej nawierzchni. Kiedy warunki na to pozwolą skuter będzie mógł wykonywać głębokie złożenia w zakrętach bez obawy o przycieranie plastikami. Ciekawostką jest możliwość zakupu Rometa 700 na dwóch rodzajach kół. Dziesięciocalowe felgi z oponami o wysokim profilu dedykowane są osobom, które chcą używać swój skuter na drogach każdego typu. Z kolei dwunastocalowe obręcze będą wyposażone w opony niskoprofilowe, które sprzyjają dynamicznej jeździe po równym asfalcie. Za hamowanie odpowiadać będzie hydrauliczny hamulec tarczowy z przodu i bębnowy z tyłu.
Cena: 2639-2788zł (w zależności od rozmiaru felg).
Już niedługo będziecie mogli zobaczyć więcej zdjęć Rometa 700 w Skuterowo.com.
Romet 700: Dane Techniczne
WYMIARY (mm): 1660 x 680 x 1070
TYP SILNIKA: 1 cylinder, 2 suw, 49,5 ccm, chłodzony powietrzem
MOC MAKS.: 4,42 KM
PRĘDKOŚĆ MAKS.: 45 km/h
Ciąg dalszy pod materiałem wideo
ROZRUCH: elektryczny / nożny
PRZENIESIENIE NAPĘDU: CVT
WAGA (kg): 84
HAMULEC PRZÓD/TYŁ: tarczowy/bębnowy
OPONY P/T: 10“ lub 12“