Jeżeli szukasz jednośladu, który sprawdzi się w komfortowej jeździe po mieście, szybkim przemieszczaniu poza miastem i wjedzie wszędzie tam, gdzie nie da rady zwykły skuter to Rieju RRX sprawdzi się idealnie! Główną częścią moto jest stalowa rama kołyskowa Deltabox, do której mocowane są wszystkie inne elementy pojazdu. Rieju wyposażone jest w przedni reflektor z żarówką dwuwłóknową, który daje całkiem dużo światła.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Rieju RRX
Rieju RPX : Dane techniczne
Zawieszenie przód | Widelec teleskopowy | |
Zawieszenie tył | Wahacz wleczony | |
Opona przednia | 80/90-21″ | |
Opona tylna | 110/80-18″ | |
Koło przód | 21” | |
Koło tył | 18″ | |
Hamulec przedni | Tarczowy | |
Hamulec tylny | Tarczowy | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, dwusuwowy | |
Chłodzenie | Ciecz | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Długość (mm) | 2050 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 790 | |
Wysokość (mm) | 1170 | |
Masa bez płynów (kg) | 92 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 8,4 |