Pulsar RS 200 oraz Pulsar NS 200. Dwa sportowe modele także w Polsce

Dwa popularne modele Bajaj trafią także do polskiej sieci dealerskiej. Pulsar RS 200 i Pulsar NS 200 już niedługo w Polsce. To lekkie i zwinne maszyny, których zaawansowana technologia sprawia, że mimo niecodziennej pojemności, potrafią zdeklasować większą konkurencję.

Dzięki nowoczesnej konstrukcji i zastosowaniu opatentowanych rozwiązań za jego sterami można poznać smak prawdziwej adrenaliny. Skonstruowane na nowo Pulsar RS 200 2018 oraz Pulsar NS 200 2018 pozwalają wkroczyć w świat sportowego dreszczyku emocji. Wszystko dzięki konstrukcji silnika, na którą składają się m. in. czterozaworowa głowica, aż trzy świece zapłonowe (system DTS-i), układ elektronicznego wtrysku paliwa, chłodzenie cieczą i 6-biegowa skrzynia biegów. Efekt? Pulsar RS 200 i Pulsar NS 200 rozwijają 24,5 KM.

Zupełnie nowy Pulsar RS 200.

W układzie hamulcowym znajdziemy tarczę o średnicy 300 mm z przodu i 230 mm z tyłu. ABS w standardzie.

W standardzie także nowoczesne podwozie oraz niebanalna, sportowa stylistyka, której nie da się pomylić z żadną inną. Pulsary RS 200 oraz NS 200 już na postoju budzą sportowe emocje, a bogate wyposażenie – jak soczewkowe reflektory z dodatkowymi światłami LED czy rozbudowany kokpit z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem – pozwolą poczuć się jak na maszynie z dużo wyższej klasy pojemnościowej.

Naked bike Pulsar NS 200.

Pulsar RS 200 dostępny będzie w cenie 12 999 zł, a w wersji NS 200 w cenie 10 999 zł. Motocykle dostępne w kilku wariantach kolorystycznych. Niebawem do oferty dołączy również niepozbawiony charakteru Pulsar 125, którego, podobnie jak większe rodzeństwo, cechuje niespotykana w tej klasie dynamika napędu.

Więcej szczegółów u najbliższego dealera lub na www.bajaj.pl

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. No fajnie tylko czemu kosztować dwa razy więcej niż w indiach czyli pulsar po przeliczeniu na polskie zł z rupi to koszt 6500zł jak zwykle dla rometa jest wszystkiego za mało

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button