Prócz nowości (Romet RR, Maxi, EV1, EV2) polski producent pokazuje z bliska pozostałe, wybrane pozycje, które będą gościć w salonach podczas najbliższego sezonu. Niektóre pozycje przeszły również drobne modernizacje. Jakie? Przekonaj się.
Romet Division 249 o pojemności 125 ccm ze względu na świetną sprzedaż nadal pozostaje w katalogu pojazdów. Ma kosztować niewiele ponad 6000 PLN.
Zmiany można napotkać w Romecie R 250. Nowy bak, siedzenie, zawieszenie i tłumiki. Modernizację przeszła również kierownica. Ma zapewniać lepszą pozycję. “Robi niesamowite wrażenie” – mówi Agnieszka Starzyk z Romet Motors.
Romet Maxi 125/250. To zupełnie nowa propozycja w segmencie maxi skuterów. Wygodna maszyna do podróży miejskich i turystycznych. Więcej.
Dalej Romet Retro 7. Również nadal pozostaje w ofercie, producent chwali się dobrymi wynikami sprzedaży, zwłaszcza w dużych miastach.
Znany Romet 717, testowany przez Skuterowo.com. Jeden z nielicznych modeli o pojemności 50 ccm chłodzony cieczą. Sportowa i agresywna sylwetka ma przyciągać adeptów dynamicznej jazdy na dwóch kółkach.
Z kolei 727 to jeden z najtańszych skuterów w portfolio Rometa. “Klasyczny, rodzinny, uniwersalny” – przyznaje Agnieszka Starzyk. Dostępny będzie w wersjach 2T i 4T.
Romet RR, więcej o tej nowości przeczytacie w specjalnej sekcji Skuterowo.com. To kolejna propozycja w segmencie motorowerów z manualną skrzynią biegów.
Teraz przechodzimy do sekcji elektrycznej. Tutaj Romet EV1 i EV2. Pierwszy nawiązuje do klasycznej stylistyki, drugi to propozycja dla poszukujących sportowych wrażeń.
W kolekcji pozostaje również klasyczna Zetka 50 i CRS 50/125, który również przeszedł modernizację.
Ciąg dalszy pod materiałem wideo
Zobacz wideo całej kolekcji Romet Motors 2012.
Romet Maxi 125/250 porażka,brzydki jak cholera.
Słuchając tej pani odniosłem wrażenie, że nie zna albo nie chce opowiedzieć o specyfikacji technicznej żadnego z pojazdów. O tegorocznych nowościach opowie za rok, bo teraz to nowości i jeszcze nic o nich nie wie…
“O innych zmianach dowiecie się państwo ze strony romet.pl już za miesiąc” – to po co ludzie przychodzą na targi? Żeby dowiedzieć się, że więcej wiadomości uzyskają za miesiąc z internetu?
Gdyby nie informacja, że 717 jest chłodzony cieczą, to w całym filmie nie padło by nawet słowo o zastosowanych w pojazdach rozwiązaniach (poza podaniem pojemności skokowej Rometa Division). Omówienie zmian stylistycznych “nowy bak” zasługuje na order uśmiechu od prezesa firmy 🙂
@Hugo, na prawdę? Na filmie wygląda nawet fajnie. Nie widziałem na żywo, więc trudno tak ocenić a jego zdjęcia są bardzo “oszczędne”. Wydaje mi się, że w innych kolorach nie było by tak źle. Zaraz przemaluję go w programie graficznym 😀
No i od razu lepiej ;] Przynajmniej jak na mój gust 😛
http://img594.imageshack.us/img594/761/rometgold.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/1220/rometblue.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/3900/rometred.jpg
Mam rozumieć , że nie podano ceny tego rometa maxi na Targach ??? Jełśi nie tzn że sami jużnei wiedzą ike za to wziąść ,,,, shhhh Polska ..Mi z kolei podoba sie Jet MAx JUnaka za te 13 000 zł ,,, i nawet jesłi ROmet bedzie kosztował 8 – 9 tyś to mu do pięt niedorasta romet Junakowi. Jeśłi jest sprzęt to i cena powinna byc znana a tak chyba nie jest ?
Ogólnie najbardziej, z nowej oferty Rometa, podoba mi się ten elektryczny skuter, tradycyjnie 727 i Zetka. Reszta skuterów i motorowerów, jest nie tyle że okropna,ale po prostu brzydka… 🙂
Witam Wszystkich
Co z większymi pojemnościami u Rometa na targach w 2009r była mowa że szykują jakieś nowości mowa tu o pojemnościach 400-600cm3 itd minęły 3 lata i cisza?
Pozdr
Marcint, o tym raczej możemy zapomnieć romet nie dysponuje technologią wtrysku a silniki z gaźnikami są słabsze choć palą porównywalne ilości paliwa.
Dlatego Romet został importerem Hyosunga.
@beskid ładne jest to co się komuś podoba 😉 fajnie że division wygląda kiepsko 😉 a co do reszty rometów, to fajne jest to jak oni je wyceniają.. kupujesz nówkę sztukę na 2letniej gwarancji a tak jak za nowego RR50 płacisz ok.4tyś pln więc strasznie mało 🙂
Jeżeli Romet został importerem Hyosunga to wydaje mi się że powinien mieć na stronie wyszczególnione produkty tej marki a nic nie znalazłem.
Niekoniecznie, jest osobna strona dla tej marki, hyosung.com.pl zdaje się. W newsach na stronie rometa jest tylko link do katalogu w pdf.
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale CRS ma niedokręcony tylny błotnik z lampą, z jednej strony wisi jak gil z nosa.
Kiedyś Romety mi się podobały, ale jakoś starość jak człowieka łapie, to myśli się o bezpieczeństwie przede wszystkim. 18-go byly Dni Otwarte Yamaha, poszedłem i kupiłem…skuter- tmax 530. Wystarczy mi aż nadto, bo wygląda jak motor, jeździ jak motor i wydaje mi się bardziej bezpieczniejszy.
No ok, a jakoś nawet xenter ma silnik chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik SOHC 150 cm3 i co? Romet też ma..ale rzeczywiście , Pani danymi technicznymi nie zabłysnęła. Zgadzam się z tą opinią.
o Rometach nie mam zdania ,bo nimi nie jeżdżę. Teraz mam trochę mało kasy, to zastanawiam się nad programem wymiany motocykli używanych na nowe.. Słyszał ktoś o tym? Jak myślicie warto sprzedać czy wymienić u dealera?