Aktualnie czytasz:
Peugeot Speedfight 4 50 2T Pure: Moc, pierwsze wrażenia i wyposażenia: Q&A Live
0

Z kuli beznadziejnej pogody strach się dzisiaj ruszać z garażu. W nim czeka na test Peugeot Speedfight 50 2T w najbogatszej wersji Pure. Maszyneria posiada 5.2 KM, chłodzenie cieczą i dwa hamulce tarczowe.

Jednak to nie koniec bajerów. Zaskoczyło mnie to, że w pięćdziesiątce ten znajdziecie zarówno gniazdo USB zatopione w schowku deski rozdzielczej oraz złącze 12 V pod siedzeniem. Do kompletu jest także mocowanie na telefon marki RAM. Tym sposobem możecie podczas jazdy posiadać odpaloną nawigację czy pogląd na telefon. Fajne wrażenie robi także ryflowana podłoga, sportowa nakładka na kanapę i wydech typu snake.

A jak się jeździ Peugeot Speedfight 50 2T?

Dynamicznie. Bez problemu na dotarciu egzemplarz rozpędził mnie do 80 km/h (ważę 90 kg). Zawieszenie jest sztywne, o dużej sile tłumienia. To trochę prowokuje do dynamiczniejszej jazdy po winklach.

A ile to kosztuje?

To zależy… Peugeot Speedfight 4 występuje w kilku wersjach wyposażenia. Na przykład limitowana edycja 20EDITION kosztuje w salonie 8990 PLN. W standardzie posiada jeden hamulec tarczowy oraz chłodzenie powietrzem oraz nakładki na podłogę i kanapę, sportowy wydech, uchwyt na telefon i unikatowe sygnowania. Dokładając tysiąc złotych otrzymujecie odmianę Pure z dodatkowym chłodzeniem cieczą i dwoma hydraulicznymi hamulcami.

Test Peugeot Speedfight 4 50 2T dopiero się zaczyna. Wkrótce więcej szczegółów na Jednoślad.pl.

Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
25%
Interesujące
42%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
8%
Smutne
25%
O autorze
Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
Leszek Śledziński
Zaczynałem jak każdy. Od Komara przez Simsona, chiński skuter... aż do spełniania swoich marzeń. W Jednoślad.pl Tworze swoje moto vlogi, testuje motocykle i motorowery oraz informuję o najważniejszych zmianach w prawie.