Na pierwszy rzut oka widać sportowe zacięcie. Oczy nowego speeda są teraz jeszcze bardziej agresywne, ostro cięte. W środku klosza jest mała zmyłka. Wgłębienia z daleka wyglądają jak ledy. Jednak ich tutaj nie ma. Świecą tylko w kierunkowskazach, z przodu i z tyłu. Speedfight jest zwrotny i doskonale trzyma się drogi, zwłaszcza w zakrętach. Środek ciężkości jest nisko. Zawieszenie jest optymalne. Dobrze sobie radzi na każdym rodzaju nawierzchni.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Peugeot Speedfight 3
[nggallery id=81]
Peugeot Speedfight 3 : Dane techniczne
Opona przednia | 130/60-13″ | |
Opona tylna | 130/60-13″ | |
Koło przód | 13” | |
Koło tył | 13″ | |
Hamulec przedni | tarczowy | |
Hamulec tylny | Bębnowy | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, dwusuwowy | |
Moc | 4,5 KM przy 7100 obr/min | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Długość (mm) | 1895 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 700 | |
Wysokość (mm) | 1120 | |
Masa bez płynów (kg) | 97 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 8 | |
Poj. zbiornika oleju L | 1,1 |