Peugeot Elystar to duży, świetnie wyglądający skuter z żwawym, dwusuwowym silnikiem. Jeżeli ktoś poszukuję jednośladu na miejskie wypady, dojeżdżania do pracy w miejskim gąszczu lepiej trafić nie mógł. Elystar doskonale sprawdza się w jeździe po zmroku, a to za sprawą dużej, przedniej lampy, która radzi sobie dostatecznie dobrze. Dodatkowo Peugeot wyposażony został w dużą kanapę jak i bagażnik pod siedziskiem.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Peugeot Elystar 50
Peugeot Elystar 50 : Dane techniczne
Opona przednia | 120 / 70 – 12″ | |
Opona tylna | 130 / 70 – 12″ | |
Koło przód | 12” | |
Koło tył | 12″ | |
Hamulec przedni | tarczowy hydrauliczny | |
Hamulec tylny | tarczowy hydrauliczny | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49,6 cm3 | |
Typ silnika | jednocylindrowy, dwusuwowy | |
Moc | 4,5 KM / 7000 rpm | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Długość (mm) | 1900 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 720 | |
Wysokość (mm) | 1300 | |
Masa bez płynów (kg) | 95 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 9 |
Ile można nim jechać bez zdjetej blokady?