Najmniejsza propozycja marki doczekała się face liftingu. Prócz wyglądu pojawiło się kilka innych nowości które wpływają na komfort codziennego użytkowania. Istotne różnice w porównaniu z poprzednikiem są też na desce rozdzielczej. Duży plus za obrotomierz i elektroniczne mierniki poziomu paliwa i naładowania akumulatora. Silnik bez zmian. Nowego Vapora napędza ten sam, czterosuwowy silnik, który sprawdza się naprawdę świetnie.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Nowy Zipp Vapor
Zipp Vapor : Dane techniczne
Zawieszenie przód | widelec teleskopowy | |
Zawieszenie tył | pojedynczy element resorujaco-tłumiący | |
Opona przednia | 110/70 R12″ | |
Opona tylna | 110/70 R12″ | |
Koło przód | 12” | |
Koło tył | 12″ | |
Hamulec przedni | tarczowy | |
Hamulec tylny | bębnowy | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49,6 cm3 | |
Typ silnika | czterosuwowy | |
Moc | 2,6 KM przy 7500 obr/min | |
Moment obrotowy | 3,5 Nm przy 5000 obr/min | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Długość (mm) | 1660 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 660 | |
Wysokość (mm) | 1100 | |
Masa bez płynów (kg) | 85 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 5,5 |