Aktualnie czytasz:
Test Zipp Pro 50: Na własne oczy
23

Skuterowo.com jako pierwszy serwis w Polsce dosiada nowego Zipp Pro 50. Hit ubiegłego sezonu przeszedł modernizację. Razem będziemy mogli zobaczyć na własne oczy wszystkie zmiany.

Na pierwszy rzut oka to ten sam Pro, który testowaliśmy przed rokiem. Zmiany znajdziemy tam, gdzie wzrok niemal nie sięga.

Zoptymalizowano działanie tylnego układu hamulcowego. Ten teraz działa dużo wydajniej, bez problemu, na zawołanie można zablokować tylne koło. Wydłużono również długość przewodu hydraulicznego. Zobacz wideo.

 
Czytaj
REKLAMA

Bajaj Pulsar 125: Witamy w Polsce!

Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają portfolio modelowe marki Bajaj w Polsce. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie – w Indiach. 12 KM, 11 Nm i gwarancja niezawodności oraz radości z jazdy na każdym kilometrze.

Wzmocniona rama i przekonstruowany system hamulcowy

Wzmocniona rama i przekonstruowany system hamulcowy

Równie istotną modyfikacją w Zipp Pro 50 na sezon 2012 jest wzmocnienie ramy pojazdu. Dodano m.in. uchwyty mocujące w miejscach największych obciążeń w celu zwiększenia sztywności i wytrzymałości ramy.

Polepszono również układ ładowanie akumulatora – oświetlenie podłączone jest obecnie do prądnicy, dodatkowo zwiększono moc żarówek reflektora.

Niestety nie poprawiono oświetlenia zegarów i po zmroku trzeba się wysilić, żeby dostrzec wskazówki przyrządów. Szczerze mówiąc myśleliśmy, że w nowym Pro 50 obrotomierz będzie lepiej pokazywać obciążenie silnika. Ten dalej działa jakby chciał, a nie mógł. Podnosi się baaardzo leniwie.

Jak Wam już wspominaliśmy stylistyka jest niemal niezmienna w porównaniu do Pro 50 poprzedniej generacji. Niemal, bo pojawiły się nowe kolory – zielono biały i niebiesko – biały.

Na nowym Zippie jeździ się praktycznie niezmiennie – ta sama pozycja za kierownicą, te same osiągi i rasowe brzmienie wydechu. Posłuchajcie.

Nowe Pro może się podobać. Wygląda rasowo i na pierwszy rzut oka odnosi się wrażenie, że to motocykl. Zdradza go jedynie motorowerowa tablica rejestracyjna, ale to nie przeszkadza w zdobywaniu zazdrosnych spojrzeń.

Cena nowego Zipp Pro 50 bez zmian. 4.299 zł.

Zobacz test Pro 2011:

Więcej o właściwościach technicznych, osiągach, blokadach i parametrach Zipp Pro 50.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
25%
Interesujące
25%
heh...
25%
Że co?
25%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
23 Komentarze
1 2 3
  • Zdjęcie profilowe cyganb
    5 lipca 2012 at 15:22

    Zielony robi wrażenie sam śmigam na takim 🙂

  • Zdjęcie profilowe Marcin
    2 października 2012 at 19:41

    Bardzo fajny motorek jak na 50 to naprawdę zadziwia wyglądem i osiągami z pewnością go kupię.

  • Propsen
    8 maja 2016 at 16:27

    Ludzie to jest bardzo świetny „motorower”, prawda nie poleci to ponad 100 bo to nie jest maszyna do szybkiej jazdy. Piszecie lepiej kupić 2T np: RS 50 lub TZR a tak naprawdę ten Zipp przejeździ dwa remonty RS’ki lub TZR’ki. Mojego kolegi Pro z 2011 wytrzymało na seryjnym silniku prawie 19 000km a przez tyle km RS lub TZR miała by 2-3 remonty. Kolega teraz włożył mu 125ccm i maszyna śmiga jak nowa.