Aktualnie czytasz:
Nowy Romet za Twój stary motorower
33
Publikacja Sponsorowana

Od lutego 2013 producent Arkus & Romet Group rusza z ogólnopolską akcją wymiany używanych jednośladów na nowe. Zasady wymiany produktów są proste, Romet odkupi Twój zużyty pojazd. Osoby które przekażą swój stary motorower, skuter czy motocykl do punktu handlowego Romet Partner, bez względu na rocznik, stan techniczny i markę pojazdu, otrzymają od 500 do 1500 złotych w gotówce w zamian za zakup nowego motoroweru, skutera lub motocykla marki Romet. Lista sklepów biorących udział w akcji dostępna na stronie www.romet.pl.

Ogólnopolska akcja „Stare na nowe” to pierwszy w Polsce tego typu program w branży motoryzacyjnej. Romet jako lider jednośladów w Polsce dzięki temu, że posiada ponad 140 punktów Sieci Franczyzowej Romet Partner, jest przygotowany do realizacji tego przedsięwzięcia” podkreśla Dyrektor Romet Motors Agnieszka Starzyk.

Akcję „Stare na nowe” wzmocni kampania reklamowa w radiu, mediach branżowych i Internecie.

Źródło: www.romet.pl
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
33 Komentarze
1 2 3 4
  • Zdjęcie profilowe odyniec
    10 marca 2013 at 11:57

    http://www.romet.pl

    A i tak wiele informacji tam nie ma.
    Jest tylko magiczny punkt, że wielkość zwrotu zależy od wybranego modelu.
    Cena natomiast w regulaminie jest w najtańszych modelach wyższa o ok. 500zł (czyli ten magiczny zwrot). A gdzie tu jeszcze dołożyć wielkość oprocentowania rat…

  • Zdjęcie profilowe Mrcn
    14 marca 2013 at 12:14

    Chyba nie zdublowałem linka.
    Odyniec – właśnie to też mi nie leży. Akcja jest naprawdę słabo zorganizowana i jest bardzo dużo niejasności, a szkoda.
    Już u sprzedawcy dostałem informację, że nie będzie problemu z rabatem poza akcją. No i przecież trzeba doliczyć odsetki od pożyczki. Więc po co ta akcja?

  • Zdjęcie profilowe Mrcn
    14 marca 2013 at 12:52

    benekpe – „A ta cała akcja to chwyt marketingowy – jak widać dużo się na ten temat mówi i pisze – bo o to chyba Rometowi chodziło, hi, hi, hi…”.

    No tak, ale moim zdaniem ważne jak się pisze. Nie wiem czy Romet czyta nasze spostrzeżenia? Uważam że nie. Szkoda, że producent nie ma profilu na forum – mógłby oficjalnie sie wypowiadać lub zabierac głos, ba kierować do użytkowników forum akcje promocyjne – czepiam się? Oj, chyba nie – tak to zwyczajnie widzę. Poza tym jestem zwolennikiem łechtania klienta od strony informacyjnej (no i promocyjnej). Na stronie Rometu brakuje dodatkowych zdjęć (jedno profilowe w jednej wersji kolorystycznej to zdecydowanie za mało) i pełnej specyfikacji. Natomiast można otrzymać/pobrać katalog w wersji pdf (46 stron). I mam te same wątpliwości co do strony www. Dodane zostały kaski i osprzęt. Fajnie. Ale dalej brakuje informacji o zużyciu paliwa i cen.