Nowości Romet 2017: Pojawi się nowy Romet SCMB 125, Classic 400 Cafe Racer, Division 125 FI oraz Valentino 125

W tym roku Romet chce kontynuować sukces jaki marka odniosła w roku 2016, w którym zadowolonych nabywców znalazło 13697 pojazdów, zdobywając tym samym niemal 22% udział w rynku nowych motocykli oraz prawie 35% udział w sprzedaży nowych motorowerów.

Dzięki temu marka ROMET niezmiennie cieszy się tytułem lidera sprzedaży motocykli i motorowerów w Polsce.

Jesteśmy gotowi na wyzwania kolejnego sezonu. Praca jaką wykonaliśmy przygotowując kolekcję motocykli i skuterów na rok 2017 zaowocowała zaawansowaną technologicznie, nowoczesną i zróżnicowaną ofertą pojazdów, które nie tylko spełniają najnowsze normy w dziedzinie ekologii i bezpieczeństwa, ale także są jeszcze lepiej dostosowane do potrzeb coraz bardziej wymagających klientów i uwarunkowań naszego rynku motoryzacyjnego.

– Przyznaje Romet w komunikacie prasowym

Romet Classic 400 CR Cafe Racer 2017

W szerokiej ofercie pojawiło się wiele kluczowych nowości. Wśród nich flagowy model klasy Adventure/Enduro – Romet ADV 400 o sporych podróżniczych możliwościach, bezkompromisowa retro-wyścigówka Classic 400 Cafe Racer, czy Romet SCMB 125, który designem nawiązuje do czasów świetności motocykli typu scrambler.

Nie zabrakło także propozycji dla fanów dynamicznej miejskiej jazdy. Ofertę nakedów poszerzyły modele Z-One R 125 z dynamiczną jednostką napędową, nowoczesnym zawieszeniem i kratownicową ramą, a także odświeżony Division 125 FI. Również fani skuterów będą mogli cieszyć oko stylowymi nowościami. Przykładem jest awangardowy Valentino 125 o niebanalnej, neo-klasycznej linii nadwozia.

Romet zobowiązany do postępu technologicznego zaopatrzył wszystkie oferowane pojazdy w układ elektronicznego wtrysku z zaawansowanym sterowaniem i kontrolą emisji spalin oraz układ hamulcowy z CBS w pojazdach o pojemności do 125 cm3 oraz systemy ABS w motocyklach o większej pojemności silnika.

Nowe rozwiązania i technologie, które stosujemy w naszych pojazdach pozwoliły połączyć ekologię i bezpieczeństwo z niczym nieskrępowaną radością z jazdy. Meldujemy gotowość do sezonu 2017 i zapraszamy do naszych salonów na terenie całego kraju.

Nowe modele będzie można także zobaczyć podczas targów w Warszawie na Wystawie motocykli i skuterów ( 3-5.03) i w Poznaniu podczas Motor Show (6-9.04).

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Ania Grzelak

Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. Brak słów, byłem ciekaw co zaprezentuje Romet po zmianach i się zawiodłem, dołożyli wtrysk, a moc dalej taka sama i co najlepsze wszystkie bez chłodzenia cieczą.

  2. No ja nie spodziewałem się wielkich zmian technologicznych . W tej półce cenowej raczej prochu nie wymyślisz. Widać, że główny nacisk został położony na odświeżenie stylistyki. Czy ktoś kupuje te zmiany to już oczywiście kwestia gustu. Ja osobiście uważam, że to krok w dobra stronę, jednak pod względem stylistyki w tym przedziale cenowym uważam, że nadal najładniejsze motocykle robi Barton. Niemniej cieszy, że nawet niska półka cenowa nie oznacza brzydkiego, kiepskiego motocykla, tylko cały czas rozwijane są nowe pomysły. Oby tak dalej!!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button