125 ccm
Aktualnie czytasz:
Romet RR 50/125: Pierwsze zdjęcia
12

Romet w sezonie 2012 chce wprowadzić motorower i motocykl o pojemnościach kolejno 50 i 125 ccm. Oba mają nawiązywać do zwyczajowo zwanych „ścigaczy”. RR wyglądają niezwykle rasowo i dojrzale.

Obie konstrukcje są ze sobą spójne pod względem designu. Po dokładniejszym przyjrzeniu się dostrzegamy większe rozmiary silnika 125. Seria RR wyposażona jest w podwójny przedni reflektor, który powinien zapewnić nie tylko dobre doznania estetyczne, ale również zapewniać dobrą widoczność po zmierzchu.

Z bliska oba pojazdy będzie można zobaczyć początkiem marca na Targach Motocykli i Skuterów w Warszawie. Wtedy być może dowiemy się więcej na temat ceny nowych elementów kolekcji Rometa.

Co myślicie o nowej propozycji polskiego producenta?

 

Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
33%
Interesujące
33%
heh...
33%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
Przemysław Borkowski
10 od lat po Warszawie na dwóch kołkach. Piórem od lat po kartce. Przemysław Borkowski jest absolwentem dziennikarstwa na UW. Od najmłodszych lat pasjonuje się motoryzacją, zwłaszcza jednośladami. W swojej pracy łączy umiejętności zdobyte przez lata doświadczenia w prasie wraz ze swoją pasją. | Redakcja | Google+
12 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe Radziu
    7 lutego 2012 at 13:16

    Fajnie, że w wersji 125 też będzie

  • Zdjęcie profilowe Marcin3
    7 lutego 2012 at 16:55

    Wygląda świetnie, ciekawe jak będzie się spisywał .

  • Zdjęcie profilowe Mario50o
    7 lutego 2012 at 20:19

    Przynajmniej Romet montuje lepsze i poważniej wyglądające silniki.(pionowy cylek, a nie jak PRO poziomy)

  • Zdjęcie profilowe GrZeChU
    7 lutego 2012 at 22:03

    Mi się bardzo podoba ta 50jak dlamnie ładniejsza od pro 50 i nie ma tych kierunkowskazów : )

  • Zdjęcie profilowe mpajes
    7 lutego 2012 at 22:11

    Jak dla mnie cienka opona z tyłu i niestety do zdjęcie 125 ccm a nie 50 ccm. Szkoda że nie podali rozmiarów opon i ogólnych wymiarów motorka, mam wrażenie, że nie mają czym się chwalić. Dziwne, że niby producent a nie ma danych :).

  • Zdjęcie profilowe Jakub100001
    7 lutego 2012 at 22:30

    Dane techniczne są:

    Rocznik: 2012
    Wymiary
    1940x689x1099 mm
    Silinik: 1 cylinder, 4 suw, chłodzony powietrzem
    Pojemność: 49 ccm
    Prędkość maksymalna: 45 km/h
    Przeniesienie napędu: łańcuch
    Moc maksymalna (KM): 3
    Rozruch: elektryczny/nożny
    Hamulec przód / tył: tarczowy/tarczowy
    Felgi: aluminiowe
    Liczba miejsc: 2
    Masa pojazdu gotowego do jazdy: 115 kg

    http://www.motors.romet.pl/pl/oferta/manual/2012/art1856.html

  • Zdjęcie profilowe pao_doce
    8 lutego 2012 at 19:16

    Ciekawa propozycja, bardzo przypominająca stylistyką honde cbr 125, czasza jest chyba czysto zerżnięta z cbr’ki. Hmm… to na pewno daje swojego uroku i sprawia, że jest dobrą konkurencją Pro 50, jak dla mnie romet wypada o wiele lepiej, może oprócz opon tutaj też designerzy skrzydlastych pokusili się o wzorowanie na japońcach. Jeden mankament mnie razi ,który dotyka mnie w większości chińskich produkcjach czyli brak chłodnicy, raz że silnik się szybko poci przy wyższych prędkościach, dwa że estetyka na tym też bardzo cierpi, lecz na czymś trzeba zaoszczędzić. Na pewno na plus będzie cena, no i spalanie, lecz jak reszta hmmm…? Zobaczę jak się nim kiedyś przyjadę

  • Zdjęcie profilowe Kosa10
    8 lutego 2012 at 20:42

    Czy wie ktoś czasem kiedy będzie można go kupic i ile mniej więcej będzie kosztowac

  • Zdjęcie profilowe darozipp
    9 lutego 2012 at 21:51

    Po zdjęciu nie widać dobrze czy jest lepszy od pro 50 jeśli chodzi o wygląd. Opony z tyłu znowu chude jak to w Romecie. Tutaj wygląda ciekawie ale chyba pro 50 to nie przebije.
    Zipp X Race pewnie będzie lepszy od zippa pro 50 🙂
    X Race ładny design i gruba tylna opona z tego co widać na zdjęciu.
    Tylne koło w motorowerach musi być!!!! xd

  • Zdjęcie profilowe KUBOL
    12 lutego 2012 at 13:40

    A CZY PRZYPADKIEM KONSTRUKCYJNIE TO NIE BEDZIE TEN SAM MOTOR CO PRO 50 A ZMIANY TYLKO W WYGLADZIE 🙂

  • Zdjęcie profilowe kamilwysz65
    5 marca 2012 at 14:18

    on nie ma pionowego cylka
    byłem na wystawie i widziałem dużo gorzej wygląda na żywo ładniejszy jest pro 50 zielony

  • Zdjęcie profilowe rafen1
    4 czerwca 2012 at 21:51

    a czy to jest lepsze od pro 50 widziałem komęty negatywne do pro i już nie chce go