Aktualnie czytasz:
Kymco zaprezentowało nowy skuter: K50 Concept. Zobacz zdjęcia
3
Informacja Prasowa

Nazwa Kymco K50 to jednak nie nawiązanie do pojemności jednośladu, a do jubileuszu pięćdziesięciolecia działalności tej tajwańskiej fabryki.

Z ponad 50 letnim doświadczeniem i wiedzą w rozwoju skuterów, KYMCO nie tylko wyróżniło się na rynku krajowym, ale również zyskało ogromne uznanie w oczach klientów na całym świecie.

W swojej przeszło 50 letniej historii KYMCO stało się jedną z najchętniej wybieranych marek skuterów i nadal prowadzi długofalową misję tworzenia pojazdów, które zdobywają serca konsumentów na całym świecie. Na Tokyo Motorcycle Show 2016 KYMCO miało przyjemność zaprezentować swój najnowszy flagowy maxi skuter – K50 Concept. Pojazd został wyposażony w najbardziej nowatorskie rozwiązania Kymco. K50 jest pionierem nowego segmentu skuterów klasy „Super Touring”, który łączy w sobie zarówno wygodę i komfort klasycznego skutera z osiągami zarezerwowanymi dla motocykli. Jest to supernowoczesny skuter, który najlepiej definiuje określenie “The Thrills of Touring”, zapewniając niezrównane doświadczenia z jazdy, które pozwalają cieszyć się każdą podróżą, bez względu na to czy jest to jazda miejska czy wyprawa po kraju.

 
Czytaj
REKLAMA

Bajaj Pulsar 125 już w Polsce

Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają polską ofertę marki Bajaj. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie.

Wspaniały design z nowoczesnym silnikiem i lekką konstrukcją

Lakierowane pod kolor elementy, ostre krawędzie reflektorów oraz tylne światła w technologii LED nadają K50 futurystycznego wyglądu.

Ostre krawędzie elementów nadwozia nie tylko nadają pojazdowi agresywnego wyglądu, ale również sprawiają, iż pojazd jest niezwykle aerodynamiczny co w połączeniu ze starannie wyprofilowaną szybą sprawia, że nawet przy wysokich prędkościach sylwetka stawia niskie opory.

Zbudowany z lekkich stopów dwucylindrowy, rzędowy silnik zaprojektowany został tak, aby duża moc oddawana była liniowo, ale zdecydowanie, sprawiając że pojazd poradzi sobie w każdych warunkach niezależnie od sposobu jazdy.
Układ wydechowy zestrojony został tak, aby z tłumika wydobywał się rasowy, gardłowy, a jednocześnie nienachalny dźwięk.

Specjalnie zaprojektowane i stworzona ze stopu aluminium rama pojazdu gwarantuje K50 lekkość, a zarazem dużą sztywność nadwozia.

Zaawansowane tylne zawieszenie zaprojektowane zostało z myślą o zapewnieniu komfortu zarówno podczas spokojnej jazdy jak i pewności prowadzenia w szybko pokonywanych łukach. Obniżona kanapa zapewnia komfort dla jeźdźców niezależnie od ich wzrostu przy czym schowek pod kanapą wciąż jest w stanie pomieścić dwa kaski.

Producent póki co nie zdradza więcej szczegółów odnośnie danych technicznych Kymco K50.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
3 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe anonim
    anonim
    2 kwietnia 2016 at 12:26

    A już miałem spytać Ughra, jak patrzył, w tym Poznaniu… 🙂
    No proszę, liczniki nareszcie zmienione (kolejna wariacja na temat Yamahy), lampa tylna à la skunks, styl ninja w rozkwicie. Podoba mi się, ciekawe jaka pojemność/moc/moment tych dwóch cylków. Czekam z niecierpliwością :-)))

  • Zdjęcie profilowe ughr
    3 kwietnia 2016 at 04:02

    Ta, tutaj nie ma dużo wystawców, ludzie przychodzą i pytają się dlaczego nie ma np Suzuki, ale odwiedzających jest multum.

  • Zdjęcie profilowe Wombat
    3 kwietnia 2016 at 03:37

    Zulus napisał:

    A już miałem spytać Urgha, jak patrzył, w tym Poznaniu… 🙂
    No proszę, liczniki nareszcie zmienione (kolejna wariacja na temat Yamahy), lampa tylna à la skunks, styl ninja w rozkwicie. Podoba mi się, ciekawe jaka pojemność/moc/moment tych dwóch cylków. Przekrok i początek kanapy taki trochę Integrowaty…
    Czekam z niecierpliwością :-)))

    podobno 600-650, mocno rżnięty z yamahy – zegary, otwieranie jak w T-mxie (do tyłu). Z drugiej strony to zapowiedź. Ma być. Z MyRoad Kymco się omsknęło prawie 2 lata od deklarowanej daty premiery.
    Z drugiej strony wszystko idzie w taką stylistykę Hondy Forza
    tutaj koncepcyjny Max SYM 500
    [img]http://www.motomoteros.co/images/indesign/sym/maxsym500concept/sym-maxsym-500-concept-masmoto_06-1024×578.jpg[/img]
    [img]http://www.masmoto.net/novedades/files/2015/11/sym-maxsym-500-concept-masmoto_14-1024×598.jpg[/img]
    [img]https://i.ytimg.com/vi/8K6dzKwt55I/hqdefault.jpg[/img]
    [img]https://s1s.fr/bibliotheque/sym-maxsym-500-concept-eicma-2015-3.jpg[/img]
    Wszystkie już wyglądają jak transformersy.
    O hondzie NM4 Vultus nie mówiąc..
    [img]http://img2.sm360.ca/ir/w640h480/images/newcar/2016/honda/nm4/base/cruiser/2016_honda_nm4_base_cruiser_001.jpg[/img]
    .
    Silnik PODOBNO własny, masa rozwiązań ^autorskich^ Kymco ale ^powiązany z BMW^ – wiec zapewne jakaś niewykorzystana konstrukcja BMW.
    [img]http://www.kymco.com/K50/images/main1.jpg[/img]
    .
    [img]http://cdn.corrieredellosport.it/images/2016/03/24/122704750-67eb57f1-b34a-4711-bd2a-a8e82ca37bd0.jpg[/img]
    .
    [img]http://i0.wp.com/www.moto7.net/wp-content/uploads/IMG_8483-3.jpg?w=690[/img]

    Zasadniczo to jest modna stylistyka, lekka konstrukcja (podobno dużo aluminium) i nowoczesny mocny silnik o niebagatelnej pojemności. Przy tej pojemności i masie to bedzie zabójca T-maxów. O ile się nie rozpadnie. Kymco nigdy nie było w klasie T-maxa ale grubo tam mierzy… czy z sukcesem – ja wątpię.
    Są takie przypadki w motoryzacji że powstaje nowa jakość i z miejsca wymiata stając się legendą i obiektem porządania – ale zawsze się to odbywało na dość powtarzalnych zasadach.
    – musiała to być nowa marka nie kojarzona z niczym a na pewno nie z niczym tańszym (tak jak np.: Lexus, Pagani, Koenigsegg) i z żadną wtopą
    – produkt musiał wejść i zabić Króla.
    To na ogół poprzedzało 7-10 lat badań i projektowania.
    Tutaj mamy model znanej marki, z łatką ^skośnego^, nie kojarzoną z klasą premium i najnowocześniejszą technologią, bez własnych sukcesów w motorsporcie – która mierzy bardzo wysoko. Albo tylko udaje że tam mierzy. To coś jakby niewolnik usiłował zakładać własną plantacje bawełny w zmonopolizowanym świecie. Ciężko wyczuć czego Kymco oczekuje po tym modelu w tej klasie. Może to ich początek planu wejścia tam gdzie jest NC700 i T-max.
    Jeżeli bedą chcieli dużej sprzedaży to bedą musieli zjechać 30-40% w stosunku do konkurencji – a brak ceny z górnej półki oznacza też brak prestiżu z górnej póki a to znaczący czynnik w tej kategorii.
    Obawiam się że skończy jako kolejna ciekawostka na rynku zanim na dobre zacznie.