Aktualnie czytasz:
Kymco Xciting 400 S (ABS, Euro 4) 2018: Wszystko co musisz wiedzieć o maxiskuterze Kymco
0

Nowy Xciting 400 S już niedługo pojawi się w polskich salonach. Kymco kolejny raz mocno zaatakowało średnią klasę pojemnościową maxiskuterów. Co nowego znajdziemy w Kymco Xciting 400 S?

Cztery najważniejsze punkty nowego Xciting 400 S: 1) Mocniejszy silnik, 2) Nawigacja i system NOODOE, 3) Bogate wyposażenie 4) Dynamiczny design.

Kymco zaktualizowało jednostkę napędową, które generuje 36 KM, a przebieg krzywej momentu obrotowego jest korzystniejszy niżeli w poprzedniku (gdzie przecież źle nie było). Jednak producent najbardziej chwali się autorskim systemem NOODOE. Umieszczone w centrum konsoli urządzenie można sparować z telefonem i korzystać chociażby z systemu nawigacyjnego. Zupełnie za darmo, w standardzie. W lewym schowku znalazło się gniazdo USB, gdzie podładujemy telefon.

Ciekawostką jest dzielona kanapa – osobno otworzymy część pod kierowcą. Kanapę otwiera się specjalnym guzikiem na kierownicy, a schowki automatycznie zamykają się wraz z przekręceniem kluczyka w pozycję „lock”.

Xciting 400 S wyposażono w standardzie w LED-owe oświetlenie i oczywiście ABS (Bosch 9. generacji). Przednia szyba regulowana jest w pięciu płaszczyznach.

Na sam koniec ciekawy, nowoczesny design.

Nowe Kymco Xciting 400 S w polskich salonach pojawi się we wrześniu. Cena detaliczna to 24 990 zł.

Kymco Xciting 400 S – galeria zdjęć:

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
86%
Interesujące
14%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%