Kymco MyRoad 700: Z Bliska

Skuterowa bestia wzbudza coraz większe zainteresowanie wśród sympatyków dwóch kółek. Oto całkiem niedawno powstał poważny konkurent, który może być sporym zagrożeniem dla Króla Skuterów: Suzuki Burgmana.

To już waga ciężka. Silnik o pojemności 700 ccm zaspokoi chyba każdego, kto jest żądny sportowych emocji i ogromnych prędkości. 44 konie mechaniczne to moc jaką nie dysponował swego czasu nawet poczciwy Fiat 126p. Na pokładzie prócz zasilanej w elektroniczny wtrysk jednostki znajdziemy też nieco kosmiczny desing, jasno wskazujący z czym mamy do czynienia. Do tego wszystkiego ABS, opcjonalna kontrola trakcji, bagażnik mieszczący dwa kaski i według użytkowników z zachodniej Europy niesamowite właściwości jezdne. Czy Waszym zdaniem odpowiedź Kymco na Burgmana może zagrozić dotychczasowemu liderowi segmentu maxi?

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

9 opinii

  1. Reklama KYMCO jak zwykle rozkłada mnie na łopatki:D
    Ponownie zawiodłem się na malowaniu (tak jak w Downtownie) – tylko 3 nudne kolory: czarny, srebrny i biały. Co prawda biały ładnie wygląda, ale mogli by spróbować czegoś innego.
    Aha, jeśli idzie o moc, to wygląda na to, że jakiś Chińczyk (mieszkaniec Tajwanu to też Chińczyk :P) doszedł do wniosku, że moc to znaczy horsepower po angielsku i dalej jest napisane (na stronie specyfikacji technicznej) “kw” czyli moc wynosi 44kw, a to już jest 60 kucyków 😉 Sprawdziłem, bo coś mi się wydawało podejrzane, żeby jednocylindrowy Downtown miał ponad 30 KM przy 300 ccm pojemności, a 700 ccm na dwa garnuszki tylko 14 więcej 😀

  2. Prawdziwa Bestia!! Szkoda ze nie jest oferowana w Polsce, jestem ciekaw jaka była by jego cena jesli by byl dostepny. Wyglada naparwde dobrze ten skuter.

  3. @marcinplock
    Włoski dystrybutor Kymco sugeruje cenę trochę ponad 8000 euro, czyli na dzień dzisiejszy około 35 000 zł :>

  4. W przyszłości ( za kilka lat ) jak zrobię sobie prawko kat. A planuje kupić sobie maszynę tego typu. Jakoś nie ciągną mnie ścigacze itd. Skuter z takim silnikiem jest jak dla mnie lepszy i ma większe możliwości transportowe a wcisnąć w fotel też potrafi.

  5. Honda zaprezentowała pojazd łączący cechy skuterów i motocykli, w dodatku Integra (tak się nazywa ten model) spala 3,7 L benzyny na 100km i to przy pojemności 700 ccm! Muszę przyznać, że nowe moto wygląda pięknie. Ciekawe ile będzie to cacko kosztować…

  6. Mam nadzieję że kiedyś będzie mój. Reklama kymco jest strasznie do kitu, ale tak czy siak jest to niesamowity skuter. Myślałem że to pokrętło to jakieś ogrzewanie 😀 – swoją drogą – mogli by coś w tym kierunku wymyślić 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button