Kymco Agility City 125 (skuter na prawo jazdy B): Prezentacja i opinie

Dziś w Skuterowo.com prezentacja typowego średniaka. Kymco Agility City 125 to wydatek zaledwie 6400 PLN. Przez ostatnie kilometry które spędziliśmy w towarzystwie tej maszyny szukaliśmy wad i zalet tego skutera.

Największym plusem tej maszyny są koła. Wymiary 100/80-16 są największymi wartościami w klasie. To czuć już od pierwszych chwil spędzonych na Kymco. Dają dużą dawkę komfortu i pewności siebie. Masywne ogumienie skutecznie tłumi wszelkie nierówności i pomaga pokonywać poprzeczne nierówności. Dobrą stroną maszyny są też podwójne amortyzatory na tylnej osi oraz miękkie lagi przedniego koła o dużym zakresie pracy.

In plus również jednostka napędowa o mocy 15 kW o dosyć rasowym brzmieniu. Nie jest ono jednak przesadzone. W połączeniu z wydechem skuter jest wyjątkowo cichy, przez co nie męczy nawet po dłuższej podróży. Tak samo jak kanapa. Jest bardzo szeroka i daje dobre podparcie również w odcinku lędźwiowym. Pozycja nie jest wymuszona, typowo krzesełkowa z dużą ilością miejsca na nogi.

Niezawodność. Kymco jako tajwański producent, który działa na światowym rynku od dziesięcioleci, modelem Kymco Agility City 125 kolejny raz udowadnia, że jego produkty cechują się rewelacyjnym stosunkiem ceny do jakości. Nie poczujecie się zawiedzeni jakością spasowania i trwałością całej konstrukcji. Model jest bardzo popularny w Hiszpanii oraz Włoszech, gdzie spora część użytkowników osiąga przebiegi powyżej 40 000 km.

Do wad prezentowanego modelu można zaliczyć desing, który jest bardzo zachowawczy, z licznymi wschodnimi akcentami, które niektórym mogą nie przypaść do gustu.

 

Ania Grzelak

Kobieta o nietypowej pasji. Mając trzynastkę na karku jeździła klasycznym Simsonem. W wieku 18 lat kupiła pierwsze 650 ccm. Jej garaż to cały przekrój segmentów od małego skutera, przez maxi Burgman po klasycznego nakeda.

Inne publikacje na ten temat:

9 opinii

  1. Tutaj podajesz 15 kW w filmiku 15 koni a w rzeczywistości ten skuter ma 10.
    Wprowadzasz ludzi tylko w błąd.

  2. Niestety ale filmik oceniam bardzo kiepsko, dużo ględzenia, mało konkretów, wprowadzanie w błąd(celowe?).
    Kilka faktów:
    -ten skuter ma w porywach do 9-10 KM,
    -nie ma szans, żeby się zmieścić w 3 litrach na setkę – nikomu tyle nie pali, trzeba doliczyć 0,5 do 1l do wartości podanej,
    -kanapa to największa niedoróbka tego skutera i jest bardzo niewygodna
    -skuter nie jest komfortowy – ma bardzo twarde zawieszenie,
    – 100km/h to z dużej górki i w pozycji embrionalnej można osiągnąć,
    – produkowany w Chinach a nie na Tajwanie – cała seria agility jest robiona w Chinach,
    Z resztą można się w miarę zgodzić. Dodatkowo można wspomnieć o kilku rzeczach:
    – tylny przewód hamulcowy jest w oplocie stalowym,
    – mały zbiornik paliwa(nieco ponad 5l),
    – kiepskie światła,
    – bardzo dobra trakcja, ale w głębokich złożeniach trze o asfalt podstawką centralną
    – kopniak oprócz rozrusznika
    – zasilanie gaźnikiem(plusy/minusy znane)
    – przeglądy co 2000km (brak filtra oleju – tylko siateczka)
    – mnóstwo części tunningowch (dobra baza do przeróbek).
    Tyle mi przychodzi do głowy.

  3. Michale, szacunek za sensowny wpis. 🙂

    A o pani Ani…, a o pani Ani to krążą już tutaj legendy, podobne do tych… o takim panu Przemku. ;P

  4. Kolejny bardzo słaby artykuł w wykonaniu Pani Ani. I kolejny zawierający błędy merytoryczne i wprowadzający czytelników w błąd. Słabo, słabo… Może zamiast chwalić się tymi 507 artykułami to warto się zastanowić ile z nich miało jakąś wartość…

  5. W tym artykule właśnie widać “rzetelne dziennikarstwo” Lanie wody na maksa, pisanie nieprawdy, wprowadzanie w błąd, parcie na wynik (czyli im więcej tym lepiej, wartość artykułu nie ma znaczenia ważne że coś napisane). Ogólnie ta strona przypomina onet, interię oraz wp czyli nic. Zaraz ktoś napisze to po co tu wchodzisz już odpowiadam: żeby popatrzyć na żenadę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button