Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się
Skutery w hipermarketach: Kup 2 marchewki, skuter gratis!

Skutery w hipermarketach: Kup 2 marchewki, skuter gratis!

Kategoria: Skutery Wiadomości

Dodano 01 kwietnia 2010

Brzmi jak żart? No póki co w żadnym markecie takiej promocji nie ma, ale kto wie? Może kiedyś?  W całej Polsce ostatnio można było podziwiać billboardy sieci Real,- na których promowany jest skuter “marki” Traffico w cenie 1799 PLN. Przyznam szczerze tańszych Baotian’ów jeszcze nie widziałem, zwłaszcza na początku sezony, kiedy to wszystkie ceny skuterów automatycznie idą 20-40% do góry.

Traffico – co to za marka?
Szczerze? Żadna. Prezentowany w katalogu Real’a pojazd to kolejny klon tworzony przez chińską firmę
Baotian. Wystarczy mieć trochę pieniędzy na start, zamówić 3 kontenery skuterów, wykonać naklejki z logo “firmy” i gotowe. Tym sposobem można nawet sprzedawać jednoślady marki “Skuterowo.com”. Z drugiej strony ciekawe jaki musi być koszt zakupu jednej sztuki bezpośrednio u chińskiego producenta… 800 PLN? Przecież do tego jeszcze musi dojść koszt transportu, marża importera i sklepu.

Traffico: silnik 4T, mały, lekki, oszczędny, dobry jako pierwszy skuter.

Traffico: silnik 4T, mały, lekki, oszczędny, dobry jako pierwszy skuter.

Czy to pojazd bezpieczny i trwały? Raczej tak. Jest to tandeta, ale bez odpowiednich atestów nie mogłaby być sprzedawana na terenie UE. Co do solidności konstrukcji należy mieć obawy. Nie czarujmy się, 40 000 km nie jest osiągalne przez tego typu sprzęt. Sezon, dwa, pewnie tak. Najlepiej w tym momencie zapytać o radę właścicieli takich skuterów jak Kingway Coliber, RM Motor Jazz czy Inca Sprint. Jeździ to bo jeździ, ale przychodzi taki moment, że dochodzi do na tyle poważnej awarii, że serwisowanie jest już nieopłacalne.

Skusić się czy nie? Traffico to mały skuter. Ma to swoje wady i zalety. Wadą jest całkowity brak komfortu i miejsca. Należy unikać dziur w jezdniach, bowiem zastosowane zawieszenie… praktycznie go nie ma, mówić krótko. Zaletą natomiast jest łatwość prowadzenia. Gabaryty są w sam raz dla początkującego sympatyka dwóch kółek.

Prócz tego: Wygląd pojazdu jest niezachęcający, na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z czymś z najniższej półki. Największym atutem tutaj jest cena. Ona właściwie rekompensuje wszystko. Prócz niej spalanie i ogólne koszty eksploatacji. W opisywanym pojeździe zastosowano silnik 4T. Jest cichy i spala całe 2L/100 km.

Czytaj więcej o: , , , , ,

- napisał 955 publikacji w Jednoślad.pl.

Zaczynałem jak każdy. Od Komara przez Simsona, chiński skuter... aż do spełniania swoich marzeń. W Jednoślad.pl Tworze swoje moto vlogi, testuje motocykle i motorowery oraz informuję o najważniejszych zmianach w prawie.

Komentuj | Wasze komentarze i opinie »


Komentarze: 31 opinii

  1. bluenote70 pisze:

    W tesco ten szajs jest po 1599

  2. Leszek pisze:

    Osz kurde, jeszcze lepiej;D

  3. bluenote70 pisze:

    Kierownica miala taki luz, ze dzialala jak ster w helikopterze, chyba w fabryce zapomnieli go poskręcac

  4. qazwsxedc pisze:

    w takim razie, chyba jednak dobrze, że wprowadzili te obowiązkowe przeglądy techniczne, bo to jest skandal, że wydają ludziom sprzęty w takim stanie- idealnym żeby “coś sobie zrobić”.

  5. arcio1 pisze:

    Od niedawna w supermarketach Real,- te skutery są główną nagrodą w jakimś konkursie.

  6. Spider2007 pisze:

    Zastanawia mnie ta niby “sieć serwisów w całej Polsce ”

  7. Kapuchon pisze:

    Ja mam ten skuter i tylko na zdjęciu z gazetki wygląda nie zbyt ładnie. Co do tego ze nie ma miejsca ani komfortu muszę powiedzieć że mam 170cm wzrostu i mam sporo miejsca jedynie podczas jazdy w 2 osoby jest nie ciekawie. Co do zawieszenia tez muszę się nie zgodzić wjazd w większą dziurę w jezdni mało co czuć, jeździłem na Yamaha Neo’s kolegi i bardziej czuć na kręgosłupie dziury. Skuterek ładnie wkręca się na obroty i przyśpiesza, mimo że to Chiński skuter z Reala za 1800zł bardzo mi się podoba i jestem zadowolony, oczywiście wolałbym coś markowego ale fundusze mi na to nie pozwalają. Możecie mnie wyśmiać ale moim zdaniem jest to niezły skuter. Nie wiem może mi się jakiś dobry egzemplarz trafił albo one wszystkie są takie dobre ;] Pozdrawiam.

  8. Leszek pisze:

    Absolutnie nikt nie będzie Ciebie krytykować. To dobry wybór jak na początek swojej przygody ze skuterami! Fajny, kulturalny silnik, łatwo zapanować nad tą konstrukcją.

  9. Radeqq pisze:

    kupic czy nie? powiedzcie

  10. Leszek pisze:

    Kupuj, chociaż ja wybrałbym inca sprint – lepsza gwarancja i wygląd, a kasa ta sama.

  11. Radeqq pisze:

    ale teraz jest po 1000 zl.

  12. Kapuchon pisze:

    Ja mam ten skuterek i jestem z niego jak dotychczas zadowolony tylko przed zakupem posprawdzaj sobie czy nie jest gdzieś uszkodzony lub porysowany i czegoś nie brakuje zobacz czy w tylnej lampie są śrubki bo jak ja kupowałem to w jednym który tam stał nie było. Pozdrawiam.

  13. Radeqq pisze:

    Dzieki Kapuchon :D

  14. Radeqq pisze:

    A moglbys opisac pierwsza jazde, czy jest duzy, v-max?Wszystko.

  15. Kapuchon pisze:

    Siemka co do tego skuterka jestem z niego zadowolony zacznę może od zawieszenia dobrze tłumi dziury w asfalcie skuterek nie podskakuje i dobrze się prowadzi. Silnik: cichy oszczędny około 2L na dotarciu, stabilnie pracuję tylko z początku do pierwszego przeglądu dopóki nie został wyregulowany czasami gasł po odpaleniu ale po rozgrzaniu było wszystko ok. v-max na prostej jechałem nim licznikowe 55 z górki jechał licznikowe 70 i jeszcze by może było więcej ale musiałem hamować. Mam ok. 178 cm wzrostu i mam dosyć dużo miejsca na kolana a siedzę w połowie siedziska jazda w 2 osoby może być niezbyt ciekawa. Pierwsza jazda powiem szczerze myślałem że będzie gorzej. Minusem jest brak miejsca pod siedzeniem na kask integralny oraz przedni hamulec bębnowy nie powiem że hamuje źle ale tarczowy byłby 100 razy lepszy z wyglądu jak i skuteczności działania. Nie wiem jak będzie się spisywał w przyszłości ale jak narazie jestem z niego zadowolony. I mam nadzieje że trochę pojeździ chciałbym żeby chociaż te 12-13tys. km przejechał bez poważnych awarii wymagających wymianę połowy silnika. Pozdrawiam.

  16. Kapuchon pisze:

    Sorki że post pod postem ale jak jutro będzie w miarę dobra pogoda to zrobię kilka fotek. Pozdrawiam

  17. Leszek pisze:

    Spoko jakbyś miał fotki i małą chwilkę to zapraszam do napisania artykułu:)

  18. Mateoo pisze:

    Witam. Mam zamiar sobie sprawić taki skuter, doradzcie cos. Warto go kupywac? Jestem poczatkujacym w kategorii jednoślady spalinowe ;)

  19. dmajchrzak4 pisze:

    Ja mam Piaggio Nrg Mc3 pali3,7_4l/100km
    a w tym skuterze spalanie to zaledwie 2l
    moim zdaniem idealny skuter dla niskich osób ceniących niskie spalanie,
    cena jak za ten skuter jest wysoka u producenta można go dostać za 1000zł

  20. kustosz pisze:

    z pewnością posiada silnik 139QMB, czyli nie jest zle ;)

  21. Kapuchon pisze:

    Tak to posiada 139QMB ;]

  22. Kapuchon pisze:

    Mam ten skuter i ma on silnik 139QMB jak narazie nabite ponad 2800km bo tylko jeden sezon i raz czujnik poziomu paliwa się zepsuł ale na gwarancji za free wymienili ;] Narazie jestem zadowolony.

  23. daniel007xd pisze:

    Witam
    Chciałbym sie dowiedziec jakt o jest z tym skuterem czy jak go kupie ze sklepu to czy moge wracac nim odrazu do domu ?
    prosze o odp

  24. Leszek pisze:

    Możesz, ale na lawecie. Aby wyjechać nim na drogę musisz koniecznie póść z fakturą zakupu i wyciagiem z homologacji do urzędu po tablice.

  25. daniel007xd pisze:

    a ile sie czeka na tablice ? i koszty jakie są

  26. daniel007xd pisze:

    dzieki ;D a czy jak kupie skuter w realu i go odblokuje to strace gwarancje ?

  27. Leszek pisze:

    Tak. Jak coś się stanie zakładasz blokady znów i tak w kółko.
    Jednak… możliwe, że skutery z reala nie są w pełni zablokowane. W sensie z blokadami jadą np. 60. To powinno wystarczyć…

  28. daniel007xd pisze:

    Ok dzieki :D teraz mam zamiar kupic skuter romet traffico :D

  29. ziomekjaslo pisze:

    Witam.
    Ma ktoś liste autoryzowanych serwisów tego skutera.

  30. Nick3y pisze:

    Z czego wiem to jest Romet, a nie Baotian…


Zostaw komentarz do tego artykułu




Dodając komentarz akceptujesz regulamin Jednoślad.pl

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Honda NSR 125: Za co ją kochamy?

Honda NSR 125: Za co ją kochamy?

30 maja 2013

Honda NSR 125 mimo niewielkiej pojemności skokowej silnika w pełni zasłużyła na miano motocykla sportowego. Była produkowana przez 15 lat od 1988 do 2003 roku i nadal jest poszukiwana wśród używanych motocykli. Zapewne wielu zadaje sobie pytanie czemu tak jest.

125 ccm Opinie3 opinii

Jak odpalić skuter na popych?

Jak odpalić skuter na popych?

11 lutego 2010

Skutery Wideo0 opinii

Na weekend: Budowa południowej obwodnicy Warszawy 2010

Na weekend: Budowa południowej obwodnicy Warszawy 2010

06 września 2010

Często nie zdajemy sobie sprawy z faktu jak wiele miejsc w okół nas jest wyjątkowych.

Blogi5 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.