Absolutnie jedynym elementem zdradzającym pojemność jest tablica rejestracyjna i wpis w dowodzie. Tutaj wszystko jest ogromne. Koła 17 cali, wydech, kierownica, siedzisko, zbiornik paliwa. Jakość wykonana – na piątkę z plusem. Ogromne hamulce. Taką masę i tak ogromny motor musi potrafić zatrzymywać odpowiedni układ hamulcowy. Sprawdza się on dostatecznie dobrze.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Keeway TX 50
Keeway TX 50 : Dane techniczne
Opona przednia | 3.00 – 21″ | |
Opona tylna | 4.10 – 18″ | |
Koło przód | 21” | |
Koło tył | 18″ | |
Hamulec przedni | tarczowy | |
Hamulec tylny | tarczowy | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, dwusuwowy | |
Moc | 1.9 KM / 5500 obr/min | |
Moment obrotowy | 2.6 Nm / 3000 obr/min | |
Chłodzenie | Cieczą | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | CDI | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Długość (mm) | 2065 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 910 | |
Wysokość (mm) | 1215 | |
Masa bez płynów (kg) | 111 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 10 |