Kawasaki ZZR1400: Dane techniczne, cena i opinie
ZZR od Kawasaki z silnikiem i sporej pojemności, 1 441 cm3 oraz dostępnej mocy wynoszącej aż 200 KM. Dopracowany nawet do najmniejszych detali. Zmianie uległ wygląd między innymi deski rozdzielczej. W modelu zastosowano lżejsze koła, które poprawiają komfort prowadzenia i zwinność.
Dzięki mocniejszej i przy okazji krótszej skrzyni biegów, Kawasaki ZZR1400 zbiera się jeszcze lepiej, niż jego poprzednia wersja. Producenci Kawasaki zadbali również o bardziej agresywny design, instalując w tym jednośladzie przednie lampy o bardziej agresywnym zarysowaniu.
- SILNIK:
- Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika - 1,441 cm³
- Średnica x skok - 84 x 65 mm
- Stopień sprężania - 12.3:1
- Układ zaworów - 16 zaworów DOHC
- Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 4 (Mikuni)
- Zapłon - Elektroniczny
- Układ rozruchowy - Elektryczny
- Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
- OSIĄGI:
- Moc maksymalna - 147.2 kW {200 KM} / 10,000 obr./min
- Zużycie paliwa - 6.4 l/100 km
- Emisja C02 - 173 g/km
- Emisja C02 - 173 g/km
- Moc maksymalna z powietrzem - RAM 154.5 kW {210 KM} / 10,000 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy - 158.2 N•m {16.1 kgf•m} / 7,500 obr./min
- Przełożenie - 6-biegowa
- Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony
- HAMULCE I ZAWIESZENIE:
- Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, przeciwstawny 4-tłoczkowy, 4 podkładki
- Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: dwutłoczkowy
- Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 43 mm, ze sprężynami top-out. Tłumienie dobicia: 18-stopniowe. Tłumienie odbicia: 15-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
- Zawieszenie, tylne - Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem. Tłumienie dobicia: bezstopniowe. Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
- RAMA I WYMIARY:
- Typ ramy - Monocoque, aluminium prasowane
- Ślad - 93 mm
- Skok zawieszenia, przednie - 117 mm
- Skok zawieszenia, tylne - 124 mm
- Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
- Opona, tylna - 190/50ZR17M/C (73W)
- Kąt skrętu - L/P 31° / 31°
- Dł x Szer x Wys - 2,170 x 770 x 1,170 mm
- Rozstaw osi - 1,480 mm
- Prześwit pod pojazdem - 125 mm
- Pojemność zbiornika paliwa - 22 litrów
- Wysokość siedzenia - 800 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku - 268 kg
Mam go od roku – rewelacja dla pasjonatów tej grupy motocykli.
Nadaje się do wolnej przejażdżki (do 120km/h) jak i bardzo dobrze (po utwardzeniu zawieszenia) spisuje się przy ostrej jeździe nawet “na kolanie”
Bardzo zardowolony