Jeżeli jesteś fanem jazdy poza miastem, szukasz turystyka, którego eksploatacja nie będzie kosztować Cię zbyt dużo, Versys-X z silnikiem o pojemności 300 cm3 to propozycja, której powinieneś przyjrzeć się z bliska. Model wyróżnia się szeroką kierownicą i turystycznym zawieszeniem wpływającym na komfort.
Na świetną sterowność tym motocyklem wpływa nisko osadzona kanapa, natomiast sporego rozmiaru koła wpływają na tłumienie wszelkich napotkanych nierówności. Versys X 300 możemy kupić w dwóch kolorach: zielonym i grafitowym.
- SILNIK:
- Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
- Pojemność skokowa silnika - 296 cm³
- Średnica x skok - 62 x 49 mm
- Stopień sprężania - 10.6:1
- Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
- Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
- Układ rozruchowy - Elektryczny
- Smarowanie - wymuszone, mokra miska olejowa
- HAMULCE I ZAWIESZENIE:
- Hamulce, przednie - Pojedyncza tarcza 290 mm, o obrysie falistym. Zacisk: Podwójny tłoczek z pojedynczym wyważonym uruchamianiem
- Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
- Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 41 mm
- Zawieszenie, tylne - Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem i 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego
- OSIĄGI:
- Moc maksymalna - 29.3 kW {40 KM} / 11,500 obr./min
- Zużycie paliwa - 4.1 l/100 km
- Emisja C02 - 103 g/km
- Maksymalny moment obrotowy - 25.7 N•m {2.6 kgf•m} / 10,000 obr./min
- Przełożenie - 6-biegowa
- Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony
- RAMA I WYMIARY:
- Typ ramy - Rama centralna, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
- Ślad 108 mm
- Skok zawieszenia, przednie - 130 mm
- Skok zawieszenia, tylne - 148 mm
- Opona, przednia - 100/90-19M/C 57S
- Opona, tylna - 130/80-17M/C 65S
- Dł x Szer x Wys - 2,170 x 860 x 1,390 mm
- Rozstaw osi - 1,450 mm
- Prześwit pod pojazdem - 180 mm
- Pojemność zbiornika paliwa - 17 litrów
- Wysokość siedzenia - 845 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku - 175 kg
gdyby jakiś leniwy dziennikarz wziął ten motocykl do testu przed moim zakupem i toto uczciwie opisał to bym chyba wziął Rometa adv 125