Aktualnie czytasz:
Junak 903 Race: Motocykl czy Motorower?
20

Junak 903 Race to doskonała propozycja motoroweru, którym wyróżnimy się w tłumie innych “pięćdziesiątek” – mówi w rozmowie ze Skuterowo.com Karol Kopytek, z-ca kierownika działu sprzedaży w firmie Almot.

Na pierwszy rzut oka faktycznie trudno jest dostrzec czy mamy do czynienia z małym motocyklem, czy dużym motorowerem. Podczas premierowego pokazu na V Wystawie Motocykli i Skuterów Junak 903 Race cieszył się sporym powodzeniem. Czy słusznie?

Karol Kopytek, Almot:  Model 903 to jest nowość na rok 2013. Sportowy motocykl w pojemności 50 cm sześciennych, czyli dostępny dla wszystkich użytkowników jednośladów, którzy posiadają kartę motorowerową, prawo jazdy kategorii AM lub ukończone 18 lat, czyli dowód osobisty. Bardzo ciekawy design motocykla, bogate wyposażenie w cyfrowy wyświetlacz, fajny wygląd wyróżniający się z tłumu pośród innych pięćdziesiątek o wyglądzie motocykli sportowych.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
Przemysław Borkowski
10 od lat po Warszawie na dwóch kołkach. Piórem od lat po kartce. Przemysław Borkowski jest absolwentem dziennikarstwa na UW. Od najmłodszych lat pasjonuje się motoryzacją, zwłaszcza jednośladami. W swojej pracy łączy umiejętności zdobyte przez lata doświadczenia w prasie wraz ze swoją pasją. | Redakcja | Google+
20 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe darozipp
    21 marca 2013 at 12:57

    Jedynie fajnie wyglądają lampy z przodu. A reszta jest jakaś dziwna. No i znów tylne koło z wyglądu jak w rowerze. To chyba obok junaka nie stało ;p

  • Zdjęcie profilowe Mateusz5061
    21 marca 2013 at 13:03

    Jak dla mnie ten Junak 903 wygląda spoko, no i przede wszystkim będzie się wyróżniał wyglądem pośród innych 50cc o wyglądzie motocykli sportowych.

  • Zdjęcie profilowe MarSen
    21 marca 2013 at 14:08

    Wygląda bardzo fajnie, ciekawe jak ze spasowaniem części i ich jakością… Chiny to chiny, ale za tą cenę jednak powinni się postarać co do jakości.

  • Zdjęcie profilowe
    izdebski12
    21 marca 2013 at 14:12

    Robilibyście testy skuterów w tym śniegu, off-road, a nie ciągle te filmiki o wyglądzie.

  • Zdjęcie profilowe
    pusty98
    21 marca 2013 at 14:44

    Kolega wyżej ma rację. Wiele osób porusza się jednośladami poza miastem i fajnie byłoby zobaczyć mały offroad.

  • Zdjęcie profilowe benekpe
    21 marca 2013 at 15:41

    Nowy, być może modniejszy dizajn.
    Reszta to samo co do tej pory, ta sama jakość, te same osiągi. Magazyny zawalone wyrobami, które się słabo sprzedają, więc ubrali je w \”nowe ubranko\”. Ale może i znajdą się zwolennicy zakupu ładnie opakowanego cukierka o wątpliwym smaku.
    No i cena zapewne będzie kosmiczna.

  • Zdjęcie profilowe peep
    22 marca 2013 at 18:14

    madridista napisał:

    Motor jak motor ale ta laska jest pierwsza klasa 😉

    Zgadza się ! laska pierwsza klasa 🙂

  • Zdjęcie profilowe madridista
    22 marca 2013 at 19:01

    Motor jak motor ale ta laska jest pierwsza klasa 😉

  • Zdjęcie profilowe serafinq
    22 marca 2013 at 21:25

    a to chyba 2-suw?

  • Zdjęcie profilowe Sevox
    23 marca 2013 at 11:10

    Tak ciężko spojrzeć na stronę producenta? http://junak.com.pl/motorowery/dane-techniczne/903

    4-suw.

  • Zdjęcie profilowe Magilla
    23 marca 2013 at 17:39

    Pięćdziesiątka na taką masę i wygląd to trochę wstyd. Sam wygląd spoko 😉

  • Zdjęcie profilowe Criters
    2 kwietnia 2013 at 16:01

    „Sportowy motocykl w pojemności 50 centymetrów sześciennych”. Bez przesady coś takiego do „sporta” się nie umywa, a czy można nazywać to motocyklem też jest kwestią sporną.

    Sam sprzęt wygląda z pewnością lepiej niż np. Zipp pro 50 czy Leone RK 50. Tylko zastanawia mnie dlaczego oni uparcie sprzedają te motorowery w czterosuwie. Człowiek kupi coś takiego, a potem przy ruszaniu ze świateł jest zgrzyt. Jasne jest Yamaha czy Derbi w dwusuwie, ale to już za inną kasę.

  • Zdjęcie profilowe benekpe
    2 kwietnia 2013 at 16:04

    Bo wszystkie współczesne motocykle mają silniki 4T! 2T to stara zamierzchła już technologia. Nic nowego w 2T wymyślić nie można. Zresztą, są motorowery z silnikiem 4T 50ccm bardzo dynamiczne i szybkie. Tylko to już inna wyższa półka…nie chińszczyzna…

  • Zdjęcie profilowe som31
    22 maja 2013 at 13:50

    czy tylko ja tu widze Honde CBR-125??

  • Zdjęcie profilowe matol1798
    22 maja 2013 at 13:26

    Ja tu widzę Hondę CBR 250 🙂

  • Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr
    4 czerwca 2013 at 07:56

    Niestety czasy PRAWDZIWYCH junaków i rometów już dawno minęły 🙁
    Te produkowane teraz oprócz nazwy nie mają nic wspólnego z dawnymi junakami i rometami ….

  • Zdjęcie profilowe Vitaly
    4 czerwca 2013 at 09:36

    Как удалить блокировку скорости с Junak 903? Напишите мне на почту: GrossVA2011@gmail.com

  • 3 października 2013 at 11:32

    ja mam ten motorower i nie nażekam . jak jednego i drugiego niestać na jego kupno to nie pisać głupich komentarzy na temat czegoś czego się niezna . na ulicach robi wrażenie i ludziom się podoba .

  • Zdjęcie profilowe benekpe
    3 października 2013 at 11:46

    Andrzej Dudi… napisał:

    ja mam ten motorower i nie nażekam . jak jednego i drugiego niestać na jego kupno to nie pisać głupich komentarzy na temat czegoś czego się niezna . na ulicach robi wrażenie i ludziom się podoba .

    Czym takim robi wrażenie? Malutkimi wąskimi rowerowymi oponami, pierdzącym dźwiękiem czy tandetną jakością użytych materiałów?
    Chińczycy specjalnie te skuterki stylizują na ścigacze, opatulają plastikami, by nikt nie widział jaka jednostka napędowa siedzi w środku – bo inaczej każdy buchnął by śmiechem na widok szlifierki z 50ccm silniczkiem od kosiarki 🙂 A może te dwa koniki mechaniczne tak bardzo rozbudzają wyobraźnię ich posiadaczy?
    Szacun kolego. Jak Ciebie stać wywalać taką kasę za chiński wyrób, to jestem pod wrażeniem. Mało jest w Polsce ludzi, którzy wywalali by kasę w błoto 🙂

  • Zdjęcie profilowe Montecjusz
    3 października 2013 at 16:46

    ,,nażekam\”? Nawet mnie to razi w oczy a polonistą nie jestem. Co do robienia wrażenia na ulicach to chyba miałeś na myśli parkingi? Co z tego, że się podoba z wyglądu skoro 50 w 4suw? 2suwy i tak są mało zrywne w większości na serii, a tutaj z tego co się orientuję mamy do czynienia z zabawką o dość dużej masie własnej. Miałem okazję jechać 4suwowym pojazdem o poj. 50 i doceniłem wtedy mój skuter który przy tym jest demonem przyśpieszenia 🙂