Jest już nowa Yamaha Xenter 150/125 2015

W polskich salonach zawitała własnie nowa Yamaha Xenter. Wprowadzono w skuterze kilka modyfikacji. Zmieniono światła, przeprojektowano kanapę oraz pojawiła się dodatkowa wersja kolorystyczna – matowa Mocaccino Brown.

Yamaha posiada dość szeroką gamę modeli. Zapewne jako ogólnoświatowa marka jest liderem pod względem róznorodności pojazdów. Rosnący ruch ulicznych w miastach w Europie sprawia z kolei, że mobilność oferowana przez skutery zaczyna przemawiać do coraz większej liczby mieszkańców europejskich miast.  Według Yamahy te statystyki właśnie determinują ich do nieustannego rozwoju swojego portfolio, co zdaje się potwierdzać nowa Yamaha Xenter.

Co obejmuje facelifting 2015?

  • · Nowe światło tylne i tylne kierunkowskazy z przezroczystymi soczewkami
  • · Nowa wersja kolorystyczna – matowy Mocaccino Brown
  • · Nowa kanapa o zwiększonej przyczepności, z obszyciami

 

Zgłówne zalety pojazdu, potwierdzone w teście Skuterowo.com.

 

  • · Praktyczny, funkcjonalny i wygodny
  • · Duże, 16-calowe koła o lekkiej, 5-szprychowej konstrukcji
  • · Żywiołowy i ekonomiczny, 4-zaworowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik SOHC
  • · Dostępny w wersjach z silnikiem o pojemności 150 cm3 lub 125 cm3
  • · 267 mm przedni hamulec tarczowy i 150 mm tylny hamulec bębnowy z UBS (Zintegrowany System Hamulcowy)
  • · Obszerna, płaska podłoga
  • · Zaawansowane tylne zawieszenie Monocross – unikalne w tym segmencie
  • · Precyzyjnie reagujący widelec teleskopowy
  • · Pełne oprzyrządowanie LCD
  • · Zintegrowana tylna półka pod kufer

 

Zobacz również Test Yamaha Xenter w Skuterowo.com

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button