Aktualnie czytasz:
Jak wymienić pasek napędowy w skuterze?
5

A do tego ciekawe rozwiązanie na zablokowanie wariatora oraz sprzęgła. To bardzo przydatny poradnik zwłaszcza dla tych, którzy nie mają możliwości dokonania tego za pomocą klucza pneumatycznego o bardzo wysokim momencie obrotowym.

To dowód na to, że niektóre czynności, jeśli nasz skuter nie jest na gwarancji można wykonać samemu oszczędzając nieco funduszy na paliwo.

Swoją drogą pasek napędowy przedstawiony na tym filmie faktycznie prosił się o wymienę.

 
Czytaj
REKLAMA

Bajaj Pulsar 125: Witamy w Polsce!

Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają portfolio modelowe marki Bajaj w Polsce. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie – w Indiach. 12 KM, 11 Nm i gwarancja niezawodności oraz radości z jazdy na każdym kilometrze.

Fot.: YouTube.com
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
50%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
50%
5 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe Kapuchon
    29 listopada 2010 at 20:09

    Nie założył on waszym zdaniem trochę za luźnego tego paska ?

  • Zdjęcie profilowe mario_78_78
    29 listopada 2010 at 20:37

    Nieźle „przytyrany” ten skuterek 🙂 … a czy ta metoda działa w każdym modelu np Kymco 2T ? … jaka długość klucza … jest 13 i 13 ?

  • Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    30 listopada 2010 at 00:20

    Nie, nie. Niestety obudowy różnią się swoją budową.

  • Zdjęcie profilowe Digital94
    23 sierpnia 2011 at 00:06

    Jest łatwiejszy sposób zdejmowania paska napędowego 1 zdjąć kapę 2 od strony wiatraka chłodniczego zdjąć obudowę , zdjać wiatrak (imbus 4-5)
    3 poprosić 2 osobę o pomoc aby od strony magneta wzięła klucz oczkowy np.14 , a ty klucz nasadowy 17 do odkręcenia śruby wariatora , 2 osoba tylko trzyma w miejscu klucz , a ty kręcisz w lewą stronę i dziękuję śruba odkręcona . po założeniu new paska (kedralowego) 🙂 robimy tą samą operację tylko od 3do 1 :):) Powodzenia

  • Zdjęcie profilowe madi
    23 sierpnia 2011 at 00:50

    za dużo roboty, blokadę nakręcić to minute trwa a zdjąć dekiel od strony iskrownika to zajmie więcej czasu. PS: Pasek kevlarowy jak już 🙂 tak pozatym paski kevlarowe szybciej niszczą wariator, a nic nie wnoszą poza tym, że można się pochwalić, że ma się kawałek kevlaru w przekładni