Honda Vision 50: Po mojemu

Na koniec roku szkolnego stałem się posiadaczem pierwszego skutera – Honda Vision 50 2012. Przez przypadek, przeglądając stronę internetowe ze skuterami trafiłem na reklamę Hondy.

Wygląd. Na pierwszy rzut oka przypomina on zwykły miejski skuter z lekką nutką wyglądu sportowego.Bardzo wyróżniają się przednie światła ciągnące się od góry do dołu po “masce”.Mnie tylne światło bardzo przypadło do gustu .Licznik jest czytelny, zawiera najpotrzebniejsze informacje.Na uwagę zasługuje również duże światło z przodu kierownicy.

Silnik. W Visionie pracuje bardzo oszczędna 4-sówowa jednostka. Silnik ma wtrysk paliwa PGM-FI. Według producenta jednostka ma spalać 1,96l /100km. Ja jeszcze tego nie sprawdziłem Jest bardzo zrywny jak na 4t .

Zawieszenie. Z przodu jest to widelec teleskopowy, a z tyłu pojedynczy amortyzator. Jest ono bardzo wygodne, nie odczuwa się dziur ani ubytków w jezdni.

Komfort. Vision ma dużą kanapę, spokojnie pomieści dwie osoby. Pasażer ma wyjmowane podnóżki. Skuter posiada spory schowek pod siedzeniem (pomieści duży kask). Ma także 2 małe, otwarte schowki pod kierownicą oraz haczyk na małe zakupy. Honda jest bardzo cicha. Ma ona katalizator. Bardzo łatwo się prowadzi i każdy powinien na niej sobie poradzić.

Cena. Cena jest wg mnie bardzo mała jak za taki skuter. Na początku(wiosną) kosztowała 7500zł. Teraz ta cena spadła 1600 zł… Kosztuje ona 5900.

Podsumowanie. Moim zdaniem Honda “strzeliła w dziesiątke” . Stworzyła w miare tani jak na markowy skuter, bardzo przyjazny, miejski jednoślad nadający sie także na dalsze wyprawy we dwoje. Wszystkim ją polecam.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button