Honda Rebel 2017: dlaczego to motocykl, który mógłbym mieć?

Rebel 500 jest zupełnie nieciekawe. Niespecjalnie mocne, niespecjalnie ładne i niespecjalnie praktyczne. A i tak bardzo mi się podoba.

“Zdziadziałem”, naprawdę. Zauważyłem, że coraz częściej interesują mnie w teorii mało ciekawe motocykle. Takie jak Honda Rebel 500. Rebel 500 nie posiada specjalnie emocjonującej jednostki napędowej, nie jest wyspecjalizowanym narzędziem, a na moje oko nie jest także pojazdem praktycznym. A mimo wszystko koncepcja bardzo mi się podoba.

Honda od tego roku oferować będzie model Rebel 500. Jednostkę napędową znamy chociażby z CB500 i pochodnych platformy. Zmodernizowany układ wtrysku PGM-FI ponoć nadał motocyklowi całkiem inny charakter. Według Hondy model Rebel zapewnia satysfakcjonujące przyspieszenie i doskonałe osiągi w trasie dzięki potężnemu momentowi obrotowemu w niskim zakresie obrotów, rzędu 43,2 Nm przy 6000 obr./min. i mocy maksymalnej 34 KM przy 8500 obr./min.

Nie powiedziałbym, że Rebel to ładny motocykl. Ale ma coś w sobie.

Rebel ma luźny styl, nieco przypominający bobbery sprzed lat. Pierwsze recenzje z USA sugerują, że to udana maszyna. Wygodna, posiadająca przyzwoite osiągi i przystępną cenę. Ta ostatnia w Polsce to ok. 26 000 zł. Za nowy motocykl z logiem Hondy? Moim zdaniem bardzo przyzwoicie.

I teraz strategiczne pytanie: może chcielibyście zobaczyć Rebel 500 w naszej nowej serii #Na Winklach?

Inne publikacje na ten temat:

5 opinii

  1. Dla mnie…wow! Całkiem spoko…powinniście też przeprowadzać tzw. test dwumetrowca (kierowca wzrostu ok.195 )

  2. Ładna, pewnie się skuszę (jak będą używki na rynku), miałem ca125 i cmx250 więc nie będę się pakował w cmx450 – przeskoczę na 500 🙂

    Przy okazji (do projektantów strony ) po jakiego grzyba ta strzałka w prawym dolnym rogu ekranu, strasznie przeszkadza w przewijaniu, co rusz tam najeżdżam i wracam na początek strony. Denerwuje na maksa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button