Harley-Davidson 2018: Zupełnie nowe silniki, ramy, zawieszenia i hamulce. Premiera motocykli na… torze wyścigowym!

Krystian Plato zabiera najnowsze Harley-Davidsony z rodziny Softail na tor w Słomczynie. Czy Harleyem można sprawnie poruszać się po torze? Sami zobaczcie! 

ZOBACZ TAKŻE: Harley-Davidson Softail 2018 – zupełnie nowa rodzina. Lżejsza i mocniejsza

Wspólnym mianownikiem dla nowych modeli jest linia nadwozia udająca motocykl ze sztywnym tyłem. Harley zastosował nowe ramy i sposób mocowania amortyzatora (pojedynczy, ukryty pod siedzeniem) do wahacza. Wahacze także są różne, w zależności od szerokości opony tylnego koła.

Wszystkie modele przeszły także kurację odchudzającą, która często zrzuca nawet po kilkanaście kilogramów. Do tego doszły większe prześwity dla lepszego prowadzenia czy zawieszenie przygotowywane przez Showa. Gama wyposażona jest w silniki z rodziny Milwaukee-Eight, w wybranych modelach pojemność do wyboru (107 lub 114 cali).

To nie koniec: nowe Softail’e posiadają oświetlenie LED, ABS w standardzie, system bezkluczykowy czy sprytnie schowane w okolicach blokady kierownicy gniazdo USB. Nie wspomnę o szeregu opcji z katalogu akcesoriów.

Więcej informacji na stronie www.harley-davidson.pl

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button