Problemy z skuterem

Moto magnus T-rex 2t 40km/h i 4-5k obroty

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 4 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #624319
    Zdjęcie profilowe viteck
    viteck
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam. Dostałem w rozliczeniu skuter jak w temacie. Nie odpalał, ale z tym sobie poradziłem. Problem polega na tym, że nie wkręca sie wyżej niż 4-5k obrotów i jedzie max 45 km/h
    Poprzedni właściciel mówi, że miał z nim to samo. Dodam, że blokady wariator, gaźnik( czysty, wyregulowany), króciec, moduł racing, tłumik zdjęte. Paliwo świeże, filtry nowe. Kompresja 8 barów, głowica, cylider, tłok 72ccm, pali od kopa, przyspieszenie niezłe do 30km/h, rolki nowe 7g (przy 4.5 drze jape i ledwo dociąga do 30km/h) Sprzęgło jeszcze w miarę. Ostatnio zmieniałem sprężynę centralną na czerwoną, wchodził na 6k obotów, ale prędkość taka sama. Już nie wiem gdzie szukać, może jest jeszcze cudowna blokada która muli.

    #624320
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 187

    po pierwsze 8 barów to raczej niska kompresja bo nie jest nawet zadowalająca. Przyjmuje się że poniżej 9 bar to już nędza ale jeszcze jeżdżą mając 6,5 bar. 10-12 bar i więcej to powód do radości.
    Może to nie zużycie/bylejakośc cylindra tylko np cylinder z jednej bajki, głowica z innej (np od 50cm) i taki efekt.
    Poza tym regulacja – skoro 7g są za ciezkie i go trzymają a 4.5 wkręca się ale nie rozpycha wariatora to sprawdzaj pośrednie. Na tym polega regulacja

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: