Aktualnie czytasz:
Gdy kask powoduje dyskomfort: Formowanie EPS. Jak poprawić komfort jazdy
0

Jak poprawić komfort jazdy w kasku motocyklowym? Jak formuje się EPS i jakich narzędzi się do tego używa? Wybraliśmy się do siedziby Shoei Polska, żeby rozwiązać nieduży – ale denerwujący – problem Leszka. 

Cześć Alku. Wiem, że ostatnio trochę często Cię nachodzę, ale pojawił się dosyć nietypowy problem. Mam kask, rozmiar 58. Przez pierwszy tydzień troszeczkę mnie gniótł, ale wiem, że kask musi się ułożyć pod konkretną głowę. Mam dosyć cienką wysciółkę, ale dalej mam wrażenie, że ten kask nie jest idealnie dopasowany do mojej głowy.

Albo mam za dużo włosów, albo nie wiem… Po dłuższej jeździe mam wrażenie, że na głowie są dwa pasy, które mnie uciskają. Co możemy zrobić?

– Dwie podłużne linie z dwóch stron, w tym samym miejscu. Jestem w stanie wstępnie ocenić, że jest to krawędź tunelu wentylacyjnego – mówi Alek, przedstawiciel Shoei Polska. – Natomiast żeby wyeliminować problem musimy w pierwszej kolejności zdemontować wyściółkę centralną. To co teraz robimy to oznaczenie miejsca, gdzie występuje problem i skupimy się na całym tym obszarze.

Czy to jest tłuczek?

– No nie, bo nic nie będziemy tłuc! – dodaje Alek.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%