Zwiekszenioe mocy w sqcie
- This topic has 5 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 15 years, 1 month temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 2 lutego 2009 dnia 18:54 #251557AnonimGość
- 4 533
- 89 923Postów:
Witam. Mój skuter to TGB Pegasus Corona 50, w pełni odblokowany i powiększoną dyszą w gaźniku. Puki miałem seryjny tłumik skuter był bardzo zrywny (przy odrobinie wysiłku dało się go pociągnąć na koło) ale że seryjny się rozpierdaczył to założyłem sportowy Arrowa. No i skuter przeszedł tam regulacje wszystkie możliwe i w ogóle ale nie jest on już tak zrywny. Do 20km/h jedzie jak zwykły chinol a potem nagle ma takie porządniejsze przyspieszenie. Chciałbym zwiększyć moc żeby chodził chociaż tak jak wcześniej i mam pytanie co bardziej się będzie opłacało wymienić. Wariator i sprzęgło na sportowe czy cylinder na jakiś większy. Kasę dopiero zbieram ale myślę że tak 400-500zł to max jaki mogę wydać…
2 lutego 2009 dnia 19:16 #251558AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Najlepiej na początek daj inne rolki lżejsze. A lepiej jak wymienisz najpierw wario i sprzęgło , bo przy wymianie cylindra trzeba by jeszcze gaźnik i kilka pierdół wymienić. Najlepiej pierw wario a potem na cylinder dozbierać.
2 lutego 2009 dnia 19:32 #251559AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Rolki są już lżejsze bo co to jest maksymalnie 60-65km/h, a w dysza w gaźniku i tak już jest sporo większa bo wcześniej na tym sportowym to miał muła jak sam skur………czy byk 😉 A jakieś wario i sprzęgło byś mógł zaproponować bo ja to tak nie bardzo się w tym orientuje 😳
PS
Jeśli wymieniłbym wariator i sprzęgło to co z paskiem też wymieniać??2 lutego 2009 dnia 20:09 #251560AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
mozesz pasek wymieniłeś jak chcesz ale zawsze jak masz nowy jakis konkretny to nie boisz się ze pujdzie ci lada moment
2 lutego 2009 dnia 21:02 #251561AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
No to już przynajmniej wiem jak to z paskiem zrobić… A jakieś propozycje co do waria albo sprzęgłaż? Aha a co do paska to wziąć zwykły czy zainwestować może w kevlarowy?
2 lutego 2009 dnia 23:29 #251562AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Wario -> Malossi Multivar 2000
Sprzęgło -> Polini 2G evo 2 ( sam je mam i szczerze polecam! łątwa regulacja i nie trzeba kupować sprężynek 😉 )
Pasek -> nie kupuj Kevlara do 50ccm nawet i do 70ccm Sport nie kupuje się kevlara poniewaz jest za twardy i rysuje wariator.. kup wzmocniony np Stage6 mam go i jest na prawde dobry 😉 wymieniłem go a miałem Polini kevlar i go wyjąłem bo nie chciałem porysować sprzęgła na prawdę nie opłaca się do 50ccm i do 70ccm Sport kevlara kompletna strata kasy =/ najlepiej Wzmocniony jeśli słaby tuning to zwykły no ale lepiej wzmocniony masz tą satysfakcję że jest mocniejszy niż seryjny ( zwykły ) 🙄
Pozdro! 🙂 - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.