Zwiekszenioe mocy w sqcie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #251557
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam. Mój skuter to TGB Pegasus Corona 50, w pełni odblokowany i powiększoną dyszą w gaźniku. Puki miałem seryjny tłumik skuter był bardzo zrywny (przy odrobinie wysiłku dało się go pociągnąć na koło) ale że seryjny się rozpierdaczył to założyłem sportowy Arrowa. No i skuter przeszedł tam regulacje wszystkie możliwe i w ogóle ale nie jest on już tak zrywny. Do 20km/h jedzie jak zwykły chinol a potem nagle ma takie porządniejsze przyspieszenie. Chciałbym zwiększyć moc żeby chodził chociaż tak jak wcześniej i mam pytanie co bardziej się będzie opłacało wymienić. Wariator i sprzęgło na sportowe czy cylinder na jakiś większy. Kasę dopiero zbieram ale myślę że tak 400-500zł to max jaki mogę wydać…

    #251558
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Najlepiej na początek daj inne rolki lżejsze. A lepiej jak wymienisz najpierw wario i sprzęgło , bo przy wymianie cylindra trzeba by jeszcze gaźnik i kilka pierdół wymienić. Najlepiej pierw wario a potem na cylinder dozbierać.

    #251559
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Rolki są już lżejsze bo co to jest maksymalnie 60-65km/h, a w dysza w gaźniku i tak już jest sporo większa bo wcześniej na tym sportowym to miał muła jak sam skur………czy byk 😉 A jakieś wario i sprzęgło byś mógł zaproponować bo ja to tak nie bardzo się w tym orientuje 😳

    PS
    Jeśli wymieniłbym wariator i sprzęgło to co z paskiem też wymieniać??

    #251560
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mozesz pasek wymieniłeś jak chcesz ale zawsze jak masz nowy jakis konkretny to nie boisz się ze pujdzie ci lada moment

    #251561
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No to już przynajmniej wiem jak to z paskiem zrobić… A jakieś propozycje co do waria albo sprzęgłaż? Aha a co do paska to wziąć zwykły czy zainwestować może w kevlarowy?

    #251562
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wario -> Malossi Multivar 2000
    Sprzęgło -> Polini 2G evo 2 ( sam je mam i szczerze polecam! łątwa regulacja i nie trzeba kupować sprężynek 😉 )
    Pasek -> nie kupuj Kevlara do 50ccm nawet i do 70ccm Sport nie kupuje się kevlara poniewaz jest za twardy i rysuje wariator.. kup wzmocniony np Stage6 mam go i jest na prawde dobry 😉 wymieniłem go a miałem Polini kevlar i go wyjąłem bo nie chciałem porysować sprzęgła na prawdę nie opłaca się do 50ccm i do 70ccm Sport kevlara kompletna strata kasy =/ najlepiej Wzmocniony jeśli słaby tuning to zwykły no ale lepiej wzmocniony masz tą satysfakcję że jest mocniejszy niż seryjny ( zwykły ) 🙄
    Pozdro! 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button