Zwarcie podczas próby odpalenia

Witam, jestem nowy na tym forum, więc witam serdecznie.
Mój problem jest następujący : Romet 747 4t ;)
Podczas wciśnięcia hamulca oraz startera ( standardowy rozruch ) słyszę zwarcie w okolicach rozrusznika. Wskazówka paliwa opada na dół, gdy puszczę przycisk startera unosi się w pozycję normalną.
Na mechanice nie znam się zupełnie, lecz rozkręciłem pulpit, posprawdzałem połączenia i wszystko wygląda ok. Bynajmniej nic się nie wypięło i wszystko jest w tych przeźroczystych koszulkach. Wpadłem też na pomysł sprawdzenia kierunkowskazów po przekręceniu stacyjki - taka okrągła puszeczka, która znajduje się w instalacji pod zegarami (chyba przerywacz) zaczyna buczeć. Rano skuter odpaliłem bez problemu, a teraz już nie pali ;(
Kopki nie posiadam. Na dodatek teraz już nawet nie słychać buczenia przy rozruszniku.
Proszę o pomoc, ale tak dosłownie jak dla małego dziecka :) Krok po kroku :) Jakieś fotki też mile widziane.

Jeśli się znasz, lub znasz kogoś kto sie zna na elektronice to sprawdź czy nie ma żadejgo przerwanego przewodu, obok rozrusznika, albo najlepiej czy jest masa na całym obwodzie. Miałem podobnie. U mnie sie okazała przerwana masa od otarcia kabla przy ramie. Po zlutowaniu wyszystko działało. Ewentualnie regulator napięcia ale pierw sprawdz wszystkie kblke, przedmuchaj złączki itp.

A jak sprawdzić tą masę ?

Zapewne akumulator słaby - naładuj i powinno być ok.

Zwarcie przez słaby aku ? Czyli, że nie może zakręcić ?
Aku i tak musze kupic nowy..
Podrzućcie jakieś fajne linki ze sprawdzonymi bateriami.

Slawek napisał:

Zwarcie przez słaby aku ? Czyli, że nie może zakręcić ?
Aku i tak musze kupic nowy..
Podrzućcie jakieś fajne linki ze sprawdzonymi bateriami.

A jak ma zakręcić rozrusznik na słabym akumulatorze? -.-

Ale rano odpalil normalnie ;/