zmiana z 50 na 72ccm

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis zmiana z 50 na 72ccm

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Michalk001 Michalk001 3 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #617564

    Samson
    Użytkownik
    • Postów: 29

    Witam zamierzam do mojego Rometa z-xt 50 włożyć cylinder z głowicą 72ccm.
    Pytanie co sądzicie o tym zestawie:
    http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-moretti-139fmb-router-ws50-i6610750812.html

    Nie jestem specem od majstrowania więc dam wszytko do złożenia serwisowi.

    Co jeszcze można zmienić dyszę w gaźniku na większą??? co jeszcze??

    #617566
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 441

    Zestaw Moretti jest ok. Używam od prawie 20000km i nic złego się nie dzieje. Ja nie zmieniałem dyszy na większą – jedynie dałem zębatki na prędkość.

    Zipp Salmo: przebieg 50131km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 1535km.
    #617583

    Przemyslaw R.
    Użytkownik
    • Postów: 23

    Znam dostawcę. Ogólnie transakcje pozytywnie zakończone ale informacja o braku oznaczeń, to pic na wodę 😉

    #617584
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 441

    U mnie nie ma oznaczeń, czyli było zgodnie z prawdą.

    Zipp Salmo: przebieg 50131km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 1535km.
    #617598

    Samson
    Użytkownik
    • Postów: 29

    jeszcze jedna rzecz, jak mam motorower na nóżce centralnej i na luzie kręcę kołem to słychać tak jak by ocieranie. Czy to normalne??? Myślę, że trzeba chyba jechać do serwisu, również zauważyłem problem z biegami 1 wchodzi ok ale ciężko tak jak by wchodziła 2~3~4.

    #617638

    Samson
    Użytkownik
    • Postów: 29

    naciągnąłem łańcuch oraz linkę od sprzęgła i jest ok:)

    zestaw 72ccm zamówiony:P

    #617847

    Samson
    Użytkownik
    • Postów: 29

    Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące recylkulatora spalin. W zestawie, który zamówiłem nie mam doprowadzenia dolnej dolnej części cylindra. Moje pytanie brzmi czy jak zaślepię otwory w KROCIEĆCU GAZNIKA i filtrze powietrza wszystko będzie chodziło??? czy nic się nie stanie z silnikiem.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 2 tygodnie temu przez  Samson.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 2 tygodnie temu przez  Samson.
    #617857
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 441

    Spokojnie, nie tylko nic złego się nie stanie – lecz nawet będzie to korzystne. 😊 Nie dość że silnik nie będzie już dławiony recyrkulatorem spalin, to w dodatku będzie cichszy. Musisz tylko zaślepić wszystkie otwory. Jedyne co potem będziesz musiał zrobić to wyregulować od nowa gaźnik i kontrolować świecę żeby według jej koloru ustawić prawidłowy skład mieszanki.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 2 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe Michalk001 Michalk001.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 2 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe Michalk001 Michalk001.
    Zipp Salmo: przebieg 50131km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 1535km.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 2 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe Michalk001 Michalk001.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 2 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe Michalk001 Michalk001.
    #617906

    Samson
    Użytkownik
    • Postów: 29

    Zestaw jest u mnie w domu:) nie ma oznaczeń:) czekam tylko na odbiór motorowerka przez serwis. Jeszcze jedno pytanie mam olej motul czy im dawać aby wlali nowy olej???

    #617917
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 441

    Wymień sobie sam. Odkręcenie śrubki (tej większej) i spuszczenie oleju to banalna czynność. Potem wlewasz nowy olej przez bagnet i jesteś pewien co jest w silniku.

    Zipp Salmo: przebieg 50131km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 1535km.
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie