zmiana z 50 na 110

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery zmiana z 50 na 110

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Michalk001 Michalk001 1 lat, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311712
    Zdjęcie profilowe BartoszSzczecin
    BartoszSzczecin
    Użytkownik
    • Postów: 32

    mam pytanko,

    gdy w Romet Router ws 50 wymienie 50-tkę ccm na 110ccm to muszę udać się do Urzędu i dokonać adnotacji że takowa zmiana silnika była przeprowadzona czy po prostu mogę dalej jeździć?

    #311714
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 198

    teoretycznie tak. a do tego jeszcze posiadać uprawnienia A, A1 lub B od 3 lat

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311715
    Zdjęcie profilowe BartoszSzczecin
    BartoszSzczecin
    Użytkownik
    • Postów: 32

    mam prawo jazdy kat B ponad 3 lata

    #311716
    Zdjęcie profilowe BartoszSzczecin
    BartoszSzczecin
    Użytkownik
    • Postów: 32

    tylko właśnie się zastanawiam czy jakieś dodatkowe koszta trza ponieść ze zmianą pojemności czy wystarczy pójść do WK i prosić o adnotacje i pójść do ubezpieczalni?

    #311717
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 198

    nowy przegląd po zmianie pojemności, zmiany musi wykonać uprawniony do tego warsztat na fakturę a najcześciej na przeglądzie zarządają opinii rzeczoznawcy (którą bardzo nieliczni i bardzo niechętnie wydają) że zmiana jest wykonana w sposób bezpieczny.
    I do tego nowe tablice.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311718
    Zdjęcie profilowe BartoszSzczecin
    BartoszSzczecin
    Użytkownik
    • Postów: 32

    ile czasu mam na zgloszenie?

    #311719
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 198

    Formalnie rzecz biorąc to nie masz prawa nim na drogę wyjechać po zmianie pojemności bez nowych kwitów.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311737
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 473

    Za dużo zabawy i za duże koszty. Lepiej go sprzedać i kupić normalną 125. Zarejestrujesz, ubezpieczysz i możesz jeździć w pełni legalnie. A tu przy zmianie pojemności i wydaniu kasy na silnik – niekoniecznie mogą chcieć zarejestrować. Możesz wpakować się w koszty i nic nie zdziałać.

    Zipp Salmo: przebieg 51930km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3334km.
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: