! Forum Serwis zmiana na 70cc

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 9 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Lukario Lukario 4 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #108809
    Zdjęcie profilowe korek160
    korek160
    Użytkownik
    • Postów: 86

    witam mam silnik 50cc v-max 50 mocny a chce zmienic na 70cc o ile mi sie zwiekszy predkosc??
    i czy trzeba cos przerabiac w gazniku jest to 4-sow

    #108814
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Skuter czy biegówka?

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #108819
    Zdjęcie profilowe MarSen
    MarSen
    Użytkownik
    • Postów: 260

    Jeżeli Twój v-max wynosi 50 to na pewno masz blokady.

    ——————————–
    Pozdrawiam oraz życzę szerokości!
    #108822
    Zdjęcie profilowe korek160
    korek160
    Użytkownik
    • Postów: 86

    skuter blokad nie ma juz kupiony nowy gaznik tuningowy odblokowany modul zdjety pierscien na pasku

    #108826
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 611

    Teoretycznie się nie zmieni bo kręci takie same obroty?

    .. Bez polskich znak’o’w .
    #108827
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Jeśli nie zmienisz przełożeń to może tylko wzrosnąć przyspieszenie, a prędkość maksymalna pozostanie raczej bez zmian.

    #108835
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    V w 4t szukaj przez przelozenie nie przez obroty jak chcesz dlugo posmigac

    4T FOREVER

    #108840
    Zdjęcie profilowe korek160
    korek160
    Użytkownik
    • Postów: 86

    czyli obczaic przelozenie a rolki ??

    #108843
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    cudow rolkami nie osiagniesz jedynie troche lepsze kopyto a z V to proponuje seryjny wariator zostawic a skrocic tuleje o okolo 1.5 mm zeby wyzej pasek wchodzil to wszystko nie trzeba zadnych kupowac za 300 stowki co do sprzegla to kwestia jak chcesz katowac silnik jedynie proponuje zmienic sprezyne np+20% to wsio chyba najtaniej i najlepiej bez waryjacji finansowych

    4T FOREVER

    #108859
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 611

    Tylko „te za 3 stowki” sa lepsze jakosciowo

    .. Bez polskich znak’o’w .
    #108879
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    jezeli max chcesz do 70cm to seryjny wariator wytrzyma spokojnie do 20 tys gdzies na srodku kolo 10 tys tylko slizgi i rolki ogladnij(moze trzeba bedzie zmienic + pasek to zaleta 4t ze nie zjada tak szybko osprzetu jak 2t) przeciwtalerz tez da rade tyle km
    wybor nalezy do ciebie a te 300 stowki wydaj na co innego
    pozdrawiam

    4T FOREVER

    #108887
    Zdjęcie profilowe faflusniak
    faflusniak
    Użytkownik
    • Postów: 140

    Poprawka.Seryjne wariatory wytrzymują do 15 tys (moj zjechany po 12).Temat bardzo ciekawy,tym bardziej ,ze tlok cyl i glowica wlasnie ida do mnie kurierem.Moje pytanie brzmi-na co ma wplyw zwiekszenie pojemnosci??Tlumacza mi,laikowi,ze moc ze to ze tamto.Czy moze ktos mi powiedziec,na czym odbije mi sie ten zabieg??

    Lubie zapierdalać (60 km max po Trasie Gdańskiej…..)

    Jesli pisze z literowkami/bez polskich znakow/same male literki-smigam na szajsungu i prosze o wyrozumialosc.

    #108890
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    napewno nie bedzie zwalnial tak jak zawsze pod gorki, w 2 osoby lepiej i szybciej a v bez innych zabiegow niewiele max do 10 km tak jakbys jechal z malej gorki
    ps grono znajomych na fabrycznych wariatorach po 16-20 tys 1x rolki 1x pasek i dalej jezdza(4t)

    4T FOREVER

    #108896
    Zdjęcie profilowe tmielcarz
    tmielcarz
    Użytkownik
    • Postów: 147

    Kisiu1981 napisał:

    Jeśli nie zmienisz przełożeń to może tylko wzrosnąć przyspieszenie, a prędkość maksymalna pozostanie raczej bez zmian.

    To zależy od tego czy obecny silnik ma wystarczająco mocy, żeby wykorzystać na maksa przełożenia (czy pasek wchodzi na samą górę wariatora). Jeżeli tak to faktycznie zmiana cylindra poprawi tylko przyspieszenie, ale jeżeli obecny silnik jest słaby to można coś jeszcze wycisnąć z prędkości maksymalnej.

    Honda NC700S
    Yamaha Neos | Malossi Sport 70cc | LeoVince ZX | Malossi Multivar | Malossi Fly Clutch | Dellorto 17,5 – SPRZEDANY
    Keeway Speed 150 – SPRZEDAM
    #108905
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 611

    tmielcarz napisał:

    Kisiu1981 napisał:
    Jeśli nie zmienisz przełożeń to może tylko wzrosnąć przyspieszenie, a prędkość maksymalna pozostanie raczej bez zmian.

    To zależy od tego czy obecny silnik ma wystarczająco mocy, żeby wykorzystać na maksa przełożenia (czy pasek wchodzi na samą górę wariatora). Jeżeli tak to faktycznie zmiana cylindra poprawi tylko przyspieszenie, ale jeżeli obecny silnik jest słaby to można coś jeszcze wycisnąć z prędkości maksymalnej.

    Święte słowa.

    .. Bez polskich znak’o’w .
Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: