! Forum Tuning Zmiana cylindra

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 9 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #313616
    Zdjęcie profilowe mwkp
    mwkp
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam! Mam skuter Keeway RY8, w którym niestety jest do zmiany cylinder. Na razie siedzi tam oryginalna 50, a skoro już wymieniać to zastanawiam się nad jakąś 70ccm tylko naczytałem się że strasznie wzrośnie spalanie, a cylinder nie wykorzysta całej swojej mocy, bo skuter cały seria. Dotychczasowego spalania nie pamiętam. Więc chciałbym zapytać czy ma sense pakować tam ten większy cylinder przy seryjnym silniku.

    #313617
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 700

    jakaś 70cm to nie jest cylinder – wiec trudno wyciągać take wnioski jak twoje.
    Wsadzisz jakiś cylinder za 100zł z allegro to ani ci spalanie jakoś znacząco nie wzrośnie i osiągi też raczej nie – zwłaszcza że wciąż cie będzie blokował mocno seryjny wydech (zakładam że to 2T).
    Mój Junak seryjny na chińskim cylindrze 70cm palił w okolicy 2.8 przy bardzo delikatnej jeździe (docieranie) do 3.5-3.7 – co w zasadzie jest identyczne jak na seryjnej 50cm. Dopiero znacznie mocniejszy cylinder i gaźnik 19mm dały +2L na każde 100km.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie