ZIPP SHOCK 50 zmiana kół i jakis tunning

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning ZIPP SHOCK 50 zmiana kół i jakis tunning

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 2 miesiące temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #625162
    Zdjęcie profilowe satanow
    satanow
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Cześć jestem tu nowy mam pomysł na mojego shocka ale wole się zapytać kogos kto jest dłużej w temacie mianowicie chce zmienić koła w shocku na te z zipp pro 50 ponieważ są szersze i moim zdaniem lepiej by wygladal na takich kołach… czy sa jakies inne opcje ponieważ strasznie mi się jezdzi na tych cienkich jak w rowerze (przy hamowaniu z 60 idzie się wywalić bo zarzuca tyłem) amortyzator tyl jest zbyt miękki też by sie przydało go zmienic ale to pózniej:)

    przód
    -odległość miedzy lagami 12cm
    -opona 2.50-17 (aktualnie)

    tył
    -odległosc 18.5 cm
    -opona 2.3/4 -17 (aktualnie)

    myslałem nad tymi oponami
    https://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.aspx?Producent=MICHELIN&Model=PILOT%20STREET&typ=MOTOCYKL&gclid=CjwKEAjwvYPKBRCYr5GLgNCJ_jsSJABqwfw7–sZ9whvnA7LPWNg6X1LDntTmkrdGDYrgwCBd6m0bxoCdzTw_wcB

    • Ten temat został zmodyfikowany2 miesiące temu przezZdjęcie profilowe satanow satanow.
    • Ten temat został zmodyfikowany2 miesiące temu przezZdjęcie profilowe satanow satanow.
    #625193
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 676

    hamowanie to nie wina lipnych kół tylko opon i to je trzeba wymienić i nie na dużo szersze bo zamulisz motorower tylko na standardowy wymiar.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie