Zipp Quantum 2T kręci lecz nie pali.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #194832
    Łukasz Jagiełło
    Użytkownik
    • 1
    • 3Postów:

    Witam mam problem po zimie odpaliłem skuter na chwilkę troszkę pojeździł i niestety zgasł.
    Akumulator wymieniony
    Gaźnik nowy

    Skuter kręci ale nie odpala natomiast po wykręceniu świecy i zalaniu go na chwilkę odpala ale od razu gubi obroty i gaśnie jakie mogą być
    tego przyczyny?? (próbowałem dodawać gazu lecz tak samo na chwilkę wskoczył na obroty i gaśnie).
    Gaźnik nowy więc paliwo raczej dochodzi.
    Świece sprawne dają iskrę sprawdzałem z innych skuterów świece też są dobre a tutaj nic.

    Proszę o pomoc 🙂
    Czytałem kilka artykułów lecz nie pomogły a całego skutera puki co nie chciał bym rozbierać.

    #194836
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    Gaźnik nowy więc RACZEJ paliwo dochodzi?
    A może własnie nie dochodzi. Świeca nie jest zalana(mokra) – bo jak nie pali a podaje paliwo to świeca powinna być mokra.
    Na tym nowym gaźniku palił/działał? Kto go zmieniał? Co z kranikiem podciśnieniowym, co z rurką od podawania oleju?

    #194840
    Łukasz Jagiełło
    Użytkownik
    • 1
    • 3Postów:

    Rurka cała jeżeli o to chodzi jak mogę sprawdzić kranik ? powiem szczerze próbowałem bezpośrednio do gaźnika podłączyć ale też nie działał.

    #194843
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    spoko że rurka jest cała….

    #194845
    PuPu
    Użytkownik
    • 1
    • 6Postów:

    Miałem ten sam problem. Okazało się że przy zakładaniu linki źle założyłem to co ona unosi gdy dodajesz gazu. Odkręć to przy gaźniku tam gdzie wchodzi linka i zobacz czy jest ok. (Przepraszam za brak profesjonalnego nazewnictwa ;P )

    #194847
    Łukasz Jagiełło
    Użytkownik
    • 1
    • 3Postów:

    Rurka cała= nie jest za torowana jest przepływ oleju taka odp cię satysfakcjonuje ?

    #194864
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • 9
    • 538Postów:

    Sprawdź gaźnik. Możliwe, że pływak się zawiesił i blokuję dopływ paliwa. Kranika paliwa jako tako ciężko sprawdzić, bo pracuję on na zasadzie podciśnienia podczas pracy silnika. Wykręć świece i zobacz czy nie jest zbyt tłusta od oleju. W gaźnikach do 2T króciec olejowy lubi siadać, przez co olej skapuję do silnika cały czas.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button