Zipp Pro Gt - problemy ze sprzęgłem.

Witam, mam problem z moim motorkiem. Jest juz po dotarciu, wiec postanowiłem go przetestować i niestety się zawiodłem gdyż jego V-max tt 65 km/h. Problem polega na tym, że motorek na 4 biegu przy ok 4 tys. obrotów osiąga prędkość 65 km/h. Kiedy dodaje gazu wskaźnik obrotów wskazuje wyższe obroty , a prędkość nie rośnie . Wręcz przeciwnie zamiast rosnąć proporcjonalnie do obrotów, maleje wraz z ich zwiększeniem. Czy to może być wina ślizgającego się sprzęgła. ma ktoś pomysł co może być nie tak. Przy jakich obrotach wasz zipp osiąga predkość 65 km/h

Mam ten sam problem ktoś pomoże?

Też mam tego Zipa Pro, jego maksymalna prędkość (przed zmianą cylindra) to 70 km/h i działa tak samo jak opisujesz ale zauważyłem u mnie że obrotomierz działa ze sporym opóźnieniem i gdy na zegarze masz 65km/h to są już jego maksymalne obroty silnika, a na obrotomierzu wskaźnik podniesie się za jakiś czas. A z 50ccm więcej już nie wyciągniesz

olejcie obrotomiez on wskazuje poziom ladowania a nie obroty taki myk marketingowy pod tą smą kostke w losiu podpina sie wskaznik ladowania a co do tuningu najpierw zalużcie odblokowane krucce 21mm a potem garnek i glowice 70[nie wiercone 50 z serwisu a jaka rużnica już pisze] wieksze zawory wlot glowicy 21 i wolny wylot oraz 'sportowy' wałek o dluzszym otwarciu zaworow

Z tym ze u mnie działa to w ten sposób ze kiedy jade ze stała prędkością 65km/h mam obroty ok 4 tys. i sporo luzu w manetce kiedy dodaje gazu obroty dochodzą do ok 5 tys. a prędkość spada.