Zipp Pro 50 START

Witam , Planuje zacząć "swoja" przygodę z motocyklami wcześniej już jeździłem ale trochę w innej dziedzinie a mianowicie: enduro/cross . W sobotę prawdopodobnie kupie nowa maszynę : Zipp pro 50 rocznik 2012 przebieg 3500km praktycznie nowy . To bedzie moj pierwszy "motor" tego typu . Planuje wlozyc do niego

1.Stozkowy filtr na oku mam cos takiego
- http://allegro.pl/filtr-powietrza-sport-stozkowy-tuning-stozek-35mm-i3203090079.html
- http://allegro.pl/king-mbk-stozkowy-filtr-powietrza-metal-2-red-35mm-i3165778556.html

ktory bedzie lepszy ? a moze polecacie cos swojego ?

2.Zmienic Zebatke przod na 14
- http://allegro.pl/zebatka-przod-gb-street-zipp-pro-50-neken-14z-428-i3217583560.html

3.I tutaj pojawia sie pytanie do was - Silnik tunigowac samemu czy kupic gotowy i czy jak kupie gotowy to jak zrobic zeby motor mial to na jednym papierku (rame i silnik) + Rejestracja oczywiscie na motorower .
Silnik znalazlem taki http://tablica.pl/oferta/zipp-pro-50-silnik-125-gwarancja-kompletny-chinski-junak-901-ferro-rom-CID5-ID2MnlF.html#13d56273f3;r:;s:

4.Cylinder nie wiem czy dac 110 czy 72 ?
-http://allegro.pl/cylinder-110-glowica-zipp-pro-50-nekken-gb-street-i3224577639.html

Na tej aukcji jeszcze jest napisane "JEŻELI POSIADACIE PAŃSTWO 50CC TO ABY ZAŁOŻYĆ TAKI ZESTAW TRZEBA WYMIENIĆ M.IN. WAŁ" tego za bardzo nie rozumiem ... na jaki wał wymienic itp (Sorry ale jestem nowy w tyh sprawach i jeszcze nie wszystko wiem)

-http://allegro.pl/cylinder-kpl-tuning-72cc-zipp-pro50-pro-50-barton-i3204449268.html

Mysle ze to narazie wszystko Potem zajme sie estetyka motoru czyli swiatla ledd jakies "PASKI NA KOŁA FELGI " itp

Prosze o Pomoc : )

ledwo kupisz i juz masz w glowie przerobki ?? ko kup juz przerobiony albo inny mocniejszy motor. Zwiekszajac pojemnosc musisz wymienic takze wal bo zwiekszy sie moment obrotowy i oryginalny wal peknie. Sa na allegro cale zestawy: glowica, cylinder, tlok, wal i wzystkie potrzebne do tego sruby i uszczelki. Ci co przerobili konkretnie zmienili tez modul albo w module pozmieniali kont wyprzedzenia zaplonu i wtedy takim mozna posmigac ale i tez czesciej wizyta na tankszteli. Powodzenia

Popieram RamboAD .

Co do filtra powietrza - kategorycznie żaden z nich ! Jeśli już musisz zmieniać to stożkowy ale gąbkowy, jak np. ten: http://www.scooterkingz.pl/filtr-stozek-polini-evolution-38mm-90%C2%B0

Bo do tych które podałeś raz dwa wpadnie piachu i innego syfu .

Nie lepiej od razu kupić 125 ??