Zipp Pro 50 – Problemy z odpaleniem na elektrycznym starterze i gaśnięcie

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Zipp Zipp Pro 50 – Problemy z odpaleniem na elektrycznym starterze i gaśnięcie

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 6 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Ponezer
    Ponezer
    Użytkownik

Witam wszystkich użytkowników i każdego z osobna.
    Wiem, że to mój pierwszy post, ale posiadaczem jednośladu jestem od kilku dni.
    Posiadam Zipp’a Pro 50 (seria z 2012r). Mam z nim pewne problemy.
    Od razu zaznaczam że jestem zielony tematycznie z jednośladami.
    Początkowo odpalałem go z „kopki” czasami 3-5 kopnięć aż odpali.
    Wymieniłem świecę na nową nic w tym temacie nie pomogło. Dziś przy okazji ją wykręciłem i jest okopcona 🙁
    Nie mam pojęcia co mam zrobić. Jednoślad początkowo nie miał akumulatora więc zakupiłem dziś nowy. Po podłączeniu logicznie użyłem startera silnik kręci ale nie odpala samodzielnie. Kolejną rzeczą była wymiana wkładu filtra powietrza. Rezultatów brak.
    Zgłaszam się do was z bólami o pomoc.
    Pozdrawiam Ponezer

Zdjęcia silnika :
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7

• Ten temat został zmodyfikowany6 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Ponezer Ponezer. Powód:Dodanie zdjęć silnika
    • Ten temat został zmodyfikowany6 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Ponezer Ponezer.
    • Ten temat został zmodyfikowany6 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Ponezer Ponezer.
    • Ten temat został zmodyfikowany6 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe Ponezer Ponezer. Powód:Dodanie zdjęć silnika
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

wyreguluj zwory, zmierz kompresje i jeżeli tutaj wszystko bedzie ok to reguluj gaźnik