Zipp pro 50 opłaca się?

Czy lepiej kupić zipp pro 50 NOWEGO czy markowego ,ale UŻYWANEGO?

Kupuj nowego PRO - używka jakiej by firmy nie była to jednak używka a każda część do markowego sprzętu kosztuje. W Pro jest doskonały silnik 139FMB i nawet gdy będziesz sam go serwisował to odwdzięczy się długą bezawaryjną jazdą. Tu od nowości wiesz co się z moto działo i nie ma żadnych niespodzianek.

Chyba nowego zippka, zależy w jakim stanie byłby markowy. A interesuje Cie tylko zipp pro 50, czy chcesz kupić coś do danego ograniczenia cenowego?

No najlepiej kupić nowego bo wiesz wszystko masz nowe itp.
Ale ja jakoś bym nie pasował do takiego skutera bo wygląda jak ścigacz a jedzie wolniej od malucha.

W Zipp Pro musisz się nastawić na cierpliwość do tego motoroweru, bo troszeczkę potrafią wyjść drobne wady tego modelu.

Ogólnie jednak jak zadbasz o niego w początkowej fazie i zniwelujesz w okresie gwarancyjnym, lub samodzielnie dronostki jakie wychodzą czasami, to można powiedzieć, że ten model jestw miarę ok.

A co istotne - jak będziesz kupował, staraj się kupić rocznik 2012, nie oszczędzaj na rok starszym z 2011 tych kilku stów.

Dlczego to takie istotne?
Ano dlatego, że w roczniku 2012 zlikwidowano większość wad fabrycznych, jakie było w modelach do 2011, a więc:
- potrafiąca nadpęknąć na zgięciu rama mocowania silnika (ja tą wadę miałem w swoim zipp pro z 2011), w modelu 2012 wzmocniono to
- elektryka / światła - poprawiano to tutaj w 2012

Mimo wszystko przypatrz się elektryce, zaizoluj kabelki tam gdzie nie ma takowej izolacji (przydatne w czasie deszczu ;) - nie będziesz miał niespodzianek... tu niestety wychodzą właśnie w takich rzeczach niedoróbki Chińczyków )

No i nie ufaj sprzedawcy - sprawdź wszystko czy jet ok dokręcone, bo spotkałem się z opiniami (i później z tego są narzekania ludzi na dany moto), że sklepy rożnie takowe skręcają... a to Ci wyjdzie podczas jazdy jak będzie nie tak coś.

Na co trzeba zwracać uwagę aby jeździć bezproblemowo:
- czyść i smaruj łańcuch, oraz patrz na luz łańcucha aby nie był za duży - ja to robię co 500 / 1000 km
- w początkowej fazie te kiepskawe śrubki w zipp z blaszkami od plastików, mają manie odkręciania się i klekoczą jak mają luz - albo je dokręcaj, albo wymień na lepsze (ja wymieniłem mocowania plastików na takie jakie mają firmowe moto).
- co do reszty to jak w każdym moto

co do silnika, to nie do zajechania... bardzo dobry jak na ChRL, nie grzeje sie nadmiernie na wysokich obrotach i długich dystansach (mimo że śmiesznie wygląda z tym poziomym cylindrem, ale bardzo wytrzymały model i prosty, oraz bardzo tani w serwisowaniu i późniejszym tuningu).

Nowego Zippa PRO ale z 2012 roku wybierz ..
Dokładnie tak jak koledzy wyżej...

Zippek 2012 Jest bardzo fajny ;)
Kupiłem sobie niedawno takiego, przejechałem na nim ~1000km po czym wymieniłem silnik na ten z zippa pro 125.
Teraz śmiga jak bomba! Polecam serdecznie zippka nigdy mnie nie zawiódł, mimo iż to chińczyk jest porządnie wykonany.

Pro 50 strasznie muli w końcu 4T (Nie polecam)

Ja miałem podobny dylemat , jednak nowy Zipp Pro 50 ma też gwarancję co jest sporym plusem . Części są tanie , spalanie niewielkie a i jazda jest przyjemna :) No i ten wygląd ....