Zgasł podczas jazdy i nie odpala, Wilga III

Witam!

Uprzedzam, że przeczytałem chyba z pół internetów i dopiero tutaj piszę. A więc problem : skuter podczas jazdy nagle zgasł (zadusił się mimo że nie powinien) odpaliłem go i pojechałem dalej ale kilka razy z rzędu gasł, ale z trudem go odpalałem, później odpalał ale to na 1s że nawet nie mogłem w obroty go wkręcić. Po wyczyszczeniu gaźnika skuter w ogóle nie odpala zero reakcji. Czy może to być wina rozregulowanych zaworów? Od razu uprzedzam, że jestem trochę zielony i mogłem popełnić jakieś głupie błędy :)
Rzeczy które zrobiłem
Wyczyściłem gaźnik,filtr powietrza, filtr paliwowy, iskra jest, iglica prosta, membrana nie pęknięta, lewego powietrza nie powinien łapać, paliwo dochodzi.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :)

PS: dodam jeszcze że próbowałem z mokrą świecą, też 0 reakcji

A więc mam nowe wiadomości: nie jest to wina rozregulowanych zaworów, pierścienie to to też nie są. Do tego dodam, że gdy skuter "odpocznie" kilka/kilkanaście godzin to na chwilę odpali ale to na 1-2 s i znowu się dusi :/ Potem to już pokopie, a skuter kilka razy się odezwie, a później znowu nie ma żadnej reakcji

Ożeń się, wtenczas twoje popychadło będzie zwykłą odskocznią od dnia codziennego i rarytasem nawet. ;-)

Heh, to jest odskocznia od dnia codziennego. Po prostu lubię po dniu, wieczorem pobawić się przy nim :D

wg mnie najlepiej zaprowadź do znajomego mechanika , co dwie głowy to nie jedna szybciej dojdziecie do sedna problemu

Jutro dokupię świece może to w jakimś stopniu pomoże, jak nie to zwrócę się do kogoś po pomoc :)