Zepsuł mi sie licznik w skuterze motobi rocky

Jeździłem sobie dziś z kolegom po lasie i myślę że to będzie ta przyczyna. Zauważyłem to jak jechałem do domu. Nie wiem co zrobić bo nie znam się tak bardzo na skuterach. Czytałem juz inne tematy ale nie było tam tego co ja szukam. Ile paliwa i ile obrotów ma skuter to działa dobrze tylko ze prędkościomierz padł. Nie wiem czy trzeba kupić cały nowy? Próbowałem już rozebrać te osłony ale są chyba poprzyklejane bo nie można ich zdjąć po odkręceniu śrubek.
Proszę doradźcie mi coś będę bardzo wdzięczny

zmień prędkościomierz i załóż nowy

łatwo powiedzieć
po pierwsze trudno go zdjąć
a po drugie nie można go nigdzie znaleźć na allegro ani w żadnym sklepie ;/

a serwis??

akro023 napisał:

łatwo powiedzieć
po pierwsze trudno go zdjąć
a po drugie nie można go nigdzie znaleźć na allegro ani w żadnym sklepie ;/

Są 4 możliwości, od najłatwiejszej do najtrudniejszej:

1- wykręciła Ci się linka od prędkościomierza
2- uszkodził Ci się napęd licznika przy kole
3- ukręciła Ci się linka prędkościomierza w pancerzu (najczęściej na dole, przy napędzie licznika)
4- uszkodził Ci się licznik

Ja przerabiałem już kilka uszkodzeń, najczęściej jednak odkręca się od prędkościomierza linka (wystarczy ręką dokręcić) lub ukręca się linka w pancerzu (trzeba odkręcić cały pancerz linki od napędu prędkościomierza przy kole i sprawdzić czy nie wypadnie jej kawałek). Pozostałe usterki dzieją się rzadziej.

Tak na pierwsze oko to linka ok ale jak pokręciłem linką to sie okazało że jest przerwana była, w tym miejscu była bardzo zardzewiała dlatego sie ułamała. Ciekawe czy jeszcze coś będzie nie tak. A te linki są różne, jaką mam do mojego skutera kupić?

akro023 napisał:

Tak na pierwsze oko to linka ok ale jak pokręciłem linką to sie okazało że jest przerwana była, w tym miejscu była bardzo zardzewiała dlatego sie ułamała. Ciekawe czy jeszcze coś będzie nie tak. A te linki są różne, jaką mam do mojego skutera kupić?