Zdejmowanie blokady z gaźnika - romet router traffico xs50

Witam. Krótko i na temat.
Mam skuter romet router traffico xs50 [2t] i mam przejechane 1100km
chciałbym zdjąć blokadę z gaźnika ale mój gaźnik wygląda tak:
http://imageshack.us/photo/my-images/18/img0389e.jpg/
a pod pokrywką nie ma żadnych śrubek do ściągnięcia.
Poradnik którym się kierowałem:
http://www.youtube.com/watch?v=3Nj0frhQl0k

PS gdzie są jeszcze blokady które mogę zdjąć z tego skutera?

W tym skuterze jedyna blokada jaka jest to śrubka którą zaznaczyłem w czerwonym kółeczku w linku niżej - wystarczy całkiem wykręcić i to wszystko. Pozdrawiam.

http://imageshack.us/photo/my-images/713/img0389ev.jpg/

A możesz mi powiedzieć co ta blokada daje? Jakiś kop przy rozpędzaniu czy dodatkowe km/h?:D

Ta śrubka po prostu blokuje manetkę, że nie możesz jej do końca odkręcić i nie możesz osiągnąć tej "pełnej" prędkości. ;)

Ta śrubka blokowała ci manetke i nie mogłeś "dokrecić" manetki do końca bo stawiała opór w pewnym momencie. Teraz będziesz mógł większa prędkość osiągnąć przynajmniej u mnie tak to wygląda, nie poczułem jakiegoś szybszego rozpędzania się. :)

Wykręcenie tej śrubki daje i lepsze przyśpieszenie jak i v-max. Przez tą śrubkę nie można było odkręcić manetki do końca przez co było słabsze przyśpieszenie jak i v-max. Ja odkręciłem śrubkę to odrazu poczułem więcej mocy a dobrzy koledzy z tego forum na wyprawie na Pustynie Błędowską pokazali mi jak i podwyższyli iglice przez co jest jeszcze troszkę lepiej. Spalanie przy ostrej jeździe wynosi 2.2L na 100km a przy delikatnym ruszaniu i jeździe nie więcej jak 50 wyszło mi lekko ponad 1.7 na 100 :) Przed odblokowaniem silnika spalał około 2.5 na 100 przy takiej normalnej jeździe.

A tak żeby nie zakładać nowego tematu, to jaki polecacie tłumik do tego skuterka?
Zależy mi na jakimś tanim i żeby miał dobry dźwięk ;]

Po co zmieniać tłumik w 4T ? Tylko dla dźwięku ? Nie warto.

Kapuchon, przecież kraju napisał w pierwszym poście, że ma 2t a nie 4t.

Sorry, moja wina - 4T. To jeżeli nie ma po co to ok. Dzięki Wam za pomoc. Dzisiaj będę odkręcał tą śrubkę i zobaczymy jak będzie cisnął.

Kapuchon napisał:

Po co zmieniać tłumik w 4T ? Tylko dla dźwięku ? Nie warto.

Do 4T też warto, np. portugalskie Tecno podnosi moc silnika i v-max.

Możesz mi pokazać jakieś aukcje na allegro albo w innych sklepach z jakimiś dobrymi tłumikami?

A jak podwyższyć tą ilgicę, o której wspomniał Kapuchon.

pitt690 napisał:

Kapuchon, przecież kraju napisał w pierwszym poście, że ma 2t a nie 4t.

Widziałem na zdjęciu że gaźnik i reszta wokół jest identyczne jak u mnie więc wiem że 4T.

Kraju19 - aby podwyższyć iglicę musisz zdjąć tą gumową membranę gaźnika którą widać na zdjęciu i pod sprężyną jest śrubka którą musisz odkręcić i delikatnie wszystko wyciągnąć w górę tylko ostrożnie aby nie wygiąć iglicy. Jak już to wyciągniesz to ukaże Ci się iglica na której są wcięcia ( jeśli dobrze pamiętam to 5 ) a w jednym z tych nacięć taka metalowa blaszka którą wystarczy wyciągnąć i wsadzić rowek wyżej. Taka rada - nie rób tego nad trawą tylko nad betonem ;D Bo jak Ci spadnie ta zawleczka to będziesz szukał jak ja i ekipa z którą byliśmy na wyprawie do Pustyni Błędowskiej. Ahh te czasy ;D

Kurde, przydało by się żeby to wszystko było na zdjęciu bo tak to się trochę boje to wyciągać bo potem nie poskładam.

PS gdzie mogę kupić jakieś fajne manetki? Polecacie coś?