Zawór minimalnie nie pasuje ;/

Witam, niedawno kupiłem zawór membranowy stage6 NBR do cpi/keeway. Gdy wczoraj próbowałem go założyć to okazuje się że nie pasuje idealnie do bloku silnika, fotki daję niżej:

http://www.tinypic.pl/kcnna3up9591

Macie jakieś pomysły jak go zamontować?

Problem jest znany, a stwarza go wąskie wejście w karterze. Zauważ, że głębiej w bloku silnika jest już miejsce - można wymacać paluchem takie jakby wnęki. Najczęściej zamienny zawór zapiera się śrubkami płytek. Rozwiązania tego problemu, to: przełożyć śrubki od starego zaworu membranowego lub delikatnie spiłować wejścia w bloku silnika, od strony gdzie przypadają śruby płytek zaworu. Niektórzy wpychają zawór na siłę, ale jeżeli nie pęknie podczas tej próby, to zazwyczaj nie pokrywają się otwory pod śrubki, którymi przykręca się zawór do silnika. Dlatego najlepiej wpakuj szmatkę nasączoną olejem w otwór zaworu (opiłki się do niej przylepią) i płaskim pilnikiem przypiłuj trochę blok silnika. Gdy zawór już wejdzie, to sprawdź jeszcze pokrycie otworów pod śruby i ewentualnie skoryguj w zaworze okrągłym pilnikiem. Nie wkręcaj, gdy otwory nie będą na siebie zachodzić, bo obudowa zaworu pęknie.

skoro nie pasuje to możliwe też że nie działa prawidłowo. jeśli nic nie wykombinujesz to radzę zwrócić zakupy. to jest część mechaniczna i nie powinno być problemów.

Znaczy sam zawór w karter pasuje jak seryjny, tylko właśnie jeden otwór na śrubę jest idealnie pokryty, a reszta otworów ucieka nieznacznie(widać na foto wyżej), ale już tak że śrubą tego nie chwycisz. Jedyne co to pozostaje mi je bardziej przewiercić wtedy będę umiał go normalnie przykręcić ;).

Uważaj z przewiercaniem, bo takie zawory są zazwyczaj z kruchego materiału i gdy wiertło bardziej złapie, to wyrwie to ucho pod śrubę. Lepiej rozpiłuj pilnikiem.