Zamiana Agility50 na Burgman 400 K1, czy warto?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle Zamiana Agility50 na Burgman 400 K1, czy warto?

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe J23 J23 1 lat, 2 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311522
    Zdjęcie profilowe serpent
    serpent
    Użytkownik
    • Postów: 98

    Jak w tytule, znajomy potrzebuje coś małego i proponuje mi zamianę. A priori jestem zainteresowany, mam kat A i taki skuter to byłaby fajna zabawka na zakupy czy takie tam, a i ewentualnego pasażera wygodniej by wozić niż na CB500.
    Wiadomo, na papierze K1 jest więcej wart ale burger jest zaniedbany, jest sporo rzeczy do zrobienia a nie chciałbym pogrążyć się w kosztach.
    .
    Agility to 50cc 4t z 2013, 7150 przebiegu, kupiony w salonie PL. Do wymiany jest aku (reanimowany już dwa razy od 7V bo nie jeździłem). Kilka rys na prawym boku przy ziemi.
    .
    Burgman jest z 2002, 35000km przebiegu, sprowadzony z Niemiec przez bieżącego właściciela. Aku pada (mało jeżdżony ostatnio, 100km przez rok), do wymiany. Opony 2006 i 2007, do wymiany. Hamulec parkingowy nie chwyta (luz na lince, w miarę prosta naprawa, chyba) Starter strasznie hałasuje kiedy kreci silnik (może mieć coś wspólnego ze słabym aku? Czy bliski zgonu?) Kanapę chwyta tylko na jednym (przednim) zatrzasku, dwa tylne nie łapią, nie domyka. Dwa miejsca z lewej porysowane (parkingowka). Jeden pęknięty plastik (na oko da rade zespawać lutownicą) Szyba ma sporo rysek (nie tylko ona z reszta), miejscami jest mało przezroczysta. Nie wiem czy nie trzeba coś grzebać przy CVT (zużyte rolki?), więcej niż 1zł40 nie chciał wyciągnąć a powinien chyba z 20 więcej? (nie miałem co prawda zbyt długiej prostej wiec 100% pewności nie mam)
    Wiadomo bez oglądania pojazdu trudno ocenić; ale orientacyjnie na jakie koszty patrze by doprowadzić go w miarę do porządku (robiąc większość samodzielnie)

    #311523
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 310

    2-2,5 to lekko w tego burka trzeba wsadzić a jak cie najdzie na wymianę szybę czy tego typu elementów to może być jeszcze śmielej.
    Ja bym po takim opisie sie w tego burka nie pchał.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311528
    Zdjęcie profilowe serpent
    serpent
    Użytkownik
    • Postów: 98

    No w sumie jak dodać to tego wartość Agility to wychodzi z grubsza wartość rynkowa takiego Burgmana. (i to raczej górny poziom „widełek”)
    I nigdy nie wiadomo czy coś jeszcze nie wyskoczy, ale to jak z każdym pojazdem.
    W sumie bym się za to zabrał bo lubię grzebać ale mam teraz samochód-pułapkę do zabawy w mechanika, raczej odpuszczę.
    Dzięki za odzew.

    #311544
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    • Postów: 341

    Tez odradzam. Ostatnio serwisowałem takiego Burgmana. To ciężki, mało poręczny kloc, który nadaje się raczej na dłuższe trasy, a w zastosowaniach typowo miejskich, dojazdowych, czy na akcje typu ryby-grzyby jest po porostu za duży. Poza tym, jak wspomniał Kolega Wombat, koszty ewentualnych napraw wydrenują konkretnie portfel.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: