Zakup głowicy 4t -szczelność zaworów

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Zakup głowicy 4t -szczelność zaworów

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe J23 J23 2 miesiące temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #620121
    Zdjęcie profilowe yoemaster
    yoemaster
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Witam mam mały problem zakupiłem 2 głowice 47 oraz 50 mm dotarte pastami 2,1,0 nadal przepuszczają musiałem je oddać teraz nie wiem co mam zrobić bo mam cylindry 47 oraz 50mm chce zakpić głowice lecz nie wiem gdzie oraz jakiej firmy tak by była szczelna bo to są jaja , słyszałem ze LPI SA DOBRE ALE JAK TO JEST FAKTYCZNIE czekam na ważę propozycje dot głowicy , druga sprawa to czy jak w głowicy ułamie się prowadnica od zaworów to można ją wymienić czy dą się ją wybić bez prasy i nabić nową czy to jednak prasa jest podtrenowana

    #620184
    Zdjęcie profilowe J23
    J23
    Użytkownik
    • Postów: 340

    Nowe głowice z zamontowanymi zaworami należy rozmontować, tj. wyjąc zawory i je dotrzeć, a uszczelniacze wymienić na takie z górną sprężynką, jeżeli fabryczne są bez sprężynki. Zawory wystarczy dotrzeć pastą zero. Zbyt mocne docieranie zaworów też nie jest dobre. No i najważniejszy jest prawidłowy demontaż i montaż zaworów, bo jeśli na typ etapie skrzywimy zawór, to docieranie nic nie da, a do tego są odpowiednie narzędzia. Jeśli uszkodzeniu uległa prowadnica, to podejrzewam, że nastąpiło to własnie przy jakiś pracach związanych z głowicą, albo gdy pomiesza się zawory z dźwigniami nie od nich – w chińskich skuterach występują zawory o dwóch różnych długościach. W przypadku uszkodzenia prowadnicy raczej wymiana głowicy na inną.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie